چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 23:52

تخلف آشکار در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد/افزایش خودسرانه قیمت ها در نبود نظارت بازدارنده

گروه اجتماعی- گران فروشی به یکی از چالش های جدی کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است.

به گزارش بویرنیوز، شرایط نامتعادل ارز و طلا در روزهای اخیر به صورت محسوسی موجب افزایش قیمت سایر اجناس شده است.

(عکس تزئینی)

در کهگیلویه و بویراحمد نیز همین احساس نبود امنیت اقتصادی موجب افزایش خودسرانه قیمت ها شده است به نحوی که حتی خریدهای مانده از گذشته با این ادعا که در آینده خود فروشنده باید گرانتر بهرد پس از همین الان مختار است قیمت ها را بالا ببرد.

افزایش قیمت مرغ و گوشت، سیمان مارگون، لوازم خودرو و خانگی و همه وسایل موجود در بازار با این  قیاس غلط و غیر قانونی فروشندگان در حال افزایش روزانه است.

متأسفامه خلا نظارت های اثرگذار بازاری را جلوی کردم قرار داده است که نه نظم و قاعده ای دارد و نه قانونی در آن ساری و جاری است، فروشندگان با خیال آسوده از نبود برخوردهای کوثر و به بهانه تلاطم بازار دلار و طلا، قیمت های خود را کاملاً غیر قانونی افزایش داده اند.

به گزارش بویرنیوز، این افزایش ها در حالیست که مردم کهگیلویه و بویراحمد از نظر اقتصادی عمدتاً متوسط و ضعیف هستند و هیچ گونه تغییری در درآمد هایشان نبوده که حالا تحمل این حجم از گرانی ها را داشته باشند.

به نظر می‌رسد مسئولان باید جدیت و حساسیت بیشتری به مواردی که به معیشت و اقتصاد مردم مربوط است بپردازند و زمینه های نارضایتی مردم را مرتفع کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288121
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مربم گفت:

    بی قانون ترین شهر از نظر قیمتی.هرکه هر قیمتی دوست داره میفروشه. خدا ازشون نگذره

  2. بنده خدا گفت:

    کو مسئول گسنشه که و فکر مردم بو

  3. به دنبال حقیقت گفت:

    نظارتی دیدی سلام ما رو بهش برسون

  4. حميد گفت:

    عزيزمن بزيدشهرهاي ديگه روببينيدوبعداظهارنظركنيد.ماكه اجناسمون روازاستانهاي ديگه خريدميكنيم وقتي توليدكننده گرون كرده يه مغازه دارچكاركنه.پيشنهادميدم يه سربريدگناوه وببينيدكجاارزونتره

  5. دلباز گفت:

    همه اجناس مثل لبنیات، خشکبار،برنج ، روغن،میوه، گوشت قرمزو ماهی و مرغ، تخم مرغ گران شده و از 25 درصد تا 64 درصد افزایش قیمت داشته اند واقعا مردم زیر بار گرانی دارند له میشوند. اجاره مسکن که رشد 200 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل داشته

  6. محمد گفت:

    خدا از مسولین نگذره که این چنین به روز مردم اوردند نه نظارتی هست هر روز بدتر از روز قبل مشخص نیست جی میخواد بشه

  7. رضا گفت:

    در جواب مریم عرض کنم که احتمالا به شهرهای کشور سفر نداشته اید

  8. یه خانم گفت:

    فقط بلدین بنویسین نبود نظارت و گرانفروشی رو به گردن نهادهای نظارتی بنداز ید. پس وجدان کاری فروشنده ها چی میشه .چرا نمیگید وجدان و شرف وپاکی از بین مردم رفته. فروشنده رو هرچقد هم جریمه کنن دوروزه پول جریمه رو از مردم درمیاره. اینهمه تو اخبار و کانالها میگن قیمت افزایش پیدا کرده انتظار دارین یاسوج کاهش پیدا کنه.اتفاقا ارزون ترین شهر ایران یاسوج.بی انصاف نباشیدددددددددد

دیدگاه شما