پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 8:42

تکمیل پروژه آبرسانی به 5 روستای محروم چین در 45 روز(+تصاویر)

پنج روستای محروم بخش لوداب در شهرستان بویراحمد به همت قرارگاه توسعه و پیشرفت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت شرکت آب و فاضلاب روستایی و مردم منطقه از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

به گزارش بویرنیوز، بهره مند شدن ساکنان این پنج روستای بخش لوداب بویراحمد از آب آشامیدنی سالم نخستین طرح از فعالیت های عمرانی، خدماتی و سرمایه گذاری قرارگاه توسعه و پیشرفت وابسته به سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد است که عمده فعالیت آن در روستاها و مناطق محروم و عشایری و در راستای حل چالش ها و نیازهای اساسی مردم متمرکز یافته است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به گفت: طرح آبرسانی به پنج روستای محروم بخش لوداب در مدت حدود 45 روز با تلاش جهادی نیروهای این قرارگاه ، همراهی و مشارکت مردم و تعامل و هماهنگی مثبت مجموعه دولت و شرکت آب و فاضلاب روستایی به بهره برداری رسید.

سردار یدالله بوعلی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح پنج روستای این بخش شامل برآفتاب، پاچات گلال، تنگ زرد علیا و سفلی، دوروهان و پایتخت با افزون بر40 خانوار با جمعیت قریب به 200 نفر، از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

وی گفت: طرح آبرسانی به این روستاها با احداث 9 کیلومتر خط انتقال و ایجاد شبکه توزیع با همراهی و مشارکت مجموعه دولت به بهره برداری رسید.

سردار بوعلی تصریح کرد: برآورد اولیه این طرح رقمی افزون بر پنج ملیارد و 500 میلیون ریال بود که با مشارکت خود مردم، تلاش جهادی نیروهای قرارگاه توسعه و پیشرفت و همچنین همکاری و همراهی فنی و تجهیزاتی مجموعه سپاه و شرکت آبفای روستایی به کمتر از 2 میلیارد ریال کاهش یافت.

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز با تقدیر از همراهی های ارزشمند سپاه در آبرسانی به روستاها گفت: این پروژه نشان داد با همراهی و همکاری به بهترین وجه و با کمترین هزینه و زمان میتوان به مردم خدمات رساند.

غیضان خواهان فر گفت: این 5 روستا که پراکنده هم بودند، زیر 20 خانوار جمعیت داشتند و در گذشته از مشکلات کمبود آب رنج می بردند.

وی گفت: خوشبختانه امروز تلاش و همکاری سپاه، آب و فاضلاب روستایی و خود مردم عزیز روستا به بار نشست و شاهد بهره برداری از 9 کیلومتر خط لوله و انشعابات آب در 5 روستای محروم چین هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=287838
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما