یکشنبه 20 خرداد 1397 - 9:04

کج سلیقگی در اعلام خبر تعطیلی پنج شنبه ها توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد

ادارات کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند، با هدف صرفه جویی و مدیریت انرژی، ساعات کار از 19خرداد تا اول مهر از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 14 و 45 دقیقه است.

این خبر یکی از دستور کارهای شورای اداری روز ۹ خرداد در کهگیلویه و بویراحمد بود که توسط استانداری اعلام خبری شد.

به گزارش بویرنیوز، در آن نشست بنا بر پیشنهاد مدیرکل امور اداری و موافقت استاندار، پنج شنبه ها تعطیل و ساعات کاری جدید اعلام شد.

حالا و درست در زمانی که قرار بود این طرح اجرایی شود (دو هفته پس از دستور استاندار)، برخی رسانه ها به نقل از روابط عمومی استانداری از تایید نشدن تعطیلی خبر داد.

با اطلاع رسانی ضعیف استانداری، ادارات هفته جاری را در حالی شروع کردند که کارمندان زودتر از سایر روزها و در ساعات اعلامی جدید سر کار رفتند و حالا پس از دو روز میفهمند هنوز مصوبه ای ابلاع و تایید نشده است!

حالا کارمندان بسیاری در تماس با این پایگاه خبری از بلاتکلیفی خود گفته اند، بدون شک این نوع اعلام عمومی خبر توسط استاندار و عدم اجرایی شدن آن در موقع مقرر نشان از کج سلیقگی و یا بی‌توجهی به زمان درست بیان موضوعات بر می گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283062
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکتر گفت:

    با سلام. تعطیلی پنج شنبه به بهانه صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی توجیه مناسبی ندارد. با یه حساب سر انگشتی و به راحتی میشه فهمید مقدار انرژی بیشتری مصرف می شود. تو ۵ روز هفته و در ساعت اوج مصرف حدود یه ساعت به زمان کاری اضافه میشه، که در مقابله با چند ساعت کاری روز پنج شنبه قابل مقایسه نیست.

  2. فرزند بویر احمد گفت:

    هیچ ربطی به انرژی نداره.کارمندا همون ساعت هشت تا دوازده بیشتر کار نمیکنن و پنج شنبه هم میرن تفریح

  3. فرزند بویر احمد گفت:

    اصلا اوج مصرف انرژی همون ساعت هایی هست که اضافه کردن

  4. رسول گفت:

    تعطیلی به نفع همه است

  5. ناشناس گفت:

    تعطیلی پنجشنبه ها ۱۰۰درصد اشتباه است

  6. ناشناس گفت:

    حالابگوییدپنج شنبه ها تعطیل است یاخیر؟

دیدگاه شما