یکشنبه 4 فروردین 1392 - 21:21

تعرض به دو دختر جوان در مقابل سکوت مسولان !

به گزارش بویرنیوز به نقل ازعرش نیوز :

مروری بر حوادث منتخب سال گذشته شمسی؛
5 اردیبهشت
بازيگر برزيلي در صحنه نمايش خود را به اشتباه دار زد
بازيگر برزيلي در هنگام بازي روي صحنه نمايش خود را به اشتباه دار زد.
«تياگو كلميك» 27 ساله در هنگام بازي نقش «يهودا» در يكي از سالن‌هاي اجراي نمايش شهر «سائوپائولو» به اشتباه از دار آويخته و كشته شد.«تياگو» در حال بازي نقش «يهودا» كه براي پايان زندگي‌اش دست به خودكشي زده بود، خود را از دار آويزان كرد و تظاهر به مرگ كرد، اما پس از چند دقيقه آويزان ماندن از طناب دار باعث نگراني تماشاچيان و ديگر بازيگران شد.
به گفته يكي از شاهدان اين ماجرا، «تياگو» مدت چهار دقيقه بود كه از طناب آويزان بود و همه ما تصور مي‌كرديم اين بخشي از اجراي نمايش است تا اينكه مرگ در چهره‌اش نمايان شد و همه براي كمك به سمتش رفتيم اما تلاش‌هاي پزشكان براي نجات او موثر نبود.
به گزارش شبكه خبري BBC، پليس در حال بررسي بيشتر اين پرونده است.
8 اردیبهشت
تجاوز به دانشجويان دختر در مدارس نظامي آمريكا
دو دانشجوي زن در يك مدرسه عالي نظامي در آمريكا عليه افسران ارتش اين كشور به دليل كوتاهي در برخورد با گزارش‌هاي تجاوز در مدارس عالي نظامي به دادگاه فدرال منهتن شكايت كردند.
لي ماركو و آن كنديزو 20 و 22 ساله، در شكايت خود مدعي شده‌اند كه در مدارس عالي دريايي آن‌پوليس و مريلند ارتش ايالات متحده در وست‌پوينت و نيويورك نسبت به گزارشات ارائه شده به افسران مبني بر وجود تجاوز در ميان دانشجويان بي‌توجهي شده و حتي به قربانيان توصيه مي‌شود كه مساله را به كسي نگويند.
در اين شكايت آمده است كه هر دوي اين مراكز آموزشي مكررا و در گذشته نيز از محاكمه و مجازات دانشجوياني كه ديگر دانشجويان هم‌رده خود را مورد آزار جنسي و تجاوز قرار داده‌اند، خودداري كرده‌اند.
لي ماركو كه خود يكي از اين قربانيان است در اين‌باره گفت: دانشجوي افسري مدرسه عالي وست‌پوينت بودم كه از سوي يكي از دانشجويان قديمي‌تر مورد سوءاستفاده قرار گرفتم. وي ابتدا مرا مجبور به نوشيدن مشروبات الكلي كرد.

وي اضافه كرد: زماني كه اين اتفاق را بازگو كردم، از سوي ديگر دانشجويان مورد تمسخر و ريشخند قرار گرفتم و مدرسه هم براي مجازات من، مرا مجبور كرد تا سطل زباله اتاق فرد متجاوز را از ساختمان بيرون ببرم.
ماركو پس از اينكه اقدام به خودكشي كرده بود، دانشكده را ترك كرد.
كنديزور نيز كه در سال 2008 وارد دانشكده نيروي دريايي شده بود، دو بار از سوي دو نفر مورد تجاوز قرار گرفته كه پس از گزارش حادثه، وي را مجبور كرده‌اند دانشكده را رها كند.
در اين شكايت، گيتس ـ وزير دفاع پيشين آمريكا ـ و چهار تن ديگر از افسران ارتش به كم‌كاري در مورد مبارزه با آزارهاي جنسي در مدارس نظامي متهم شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري رويترز، ماه گذشته هشت زن ديگر در دادگاه فدرال واشنگتن عليه ارتش شكايت كرده و مدعي شده بودند كه در زمان خدمت در ارتش مورد تجاوز واقع شده‌اند و زماني‌ كه در مورد حادثه به مسئولان نظامي اعتراض كرده‌اند، با آنها با رويكردي انتقام‌جويانه برخورد شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28027
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما