دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 11:17

مطالبات فراموش شده مردم کهگیلویه و بویراحمد پس از سقوط هواپیمای یاسوج!

گروه اجتماعی- در واپسین روزهای بهمن 96 بود که خبر ناگوار سقوط هواپیمای تهران به یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان تیتر اول رسانه های کشور شد.

به گزارش بویرنیوز، پس از کش و قوس های فراوان سرانجام نبود دید کافی و اشتباه خلبان در هدایت هواپیما مقصران اصلی سقوط معرفی شدند.

اما نکته ای که شاید به آن کمتر پرداخته شد وظیفه سازمان های متولی از جمله راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی و دیگر نهادهای مرتبط، برای ساماندهی حمل و نقل هوایی کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهر یاسوج بود.

*اگرچه اولویت مهم همه پیدا شدن اجساد جانباختگان، شناسایی مقصران و اقدامات مقتضی در این خصوص است اما کم کاری و فراموش کردن وعده ها و انتظارات مردم پذیرفتنی نیست.

*بررسی و تعیین مسیر جدید و بی خطر هوایی از خواسته های مردمی و وعده برخی مسئولان بود که جا دارد روشن شود برای این مهم چه اقدامی شده است.

*راه اندازی مجدد فرودگاه یاسوج با در نظر گرفتن هواپیمایی متناسب با شریط جغرافیایی استان و از سر گیری مجدد پروازها از دیگر خواسته های مردم است که تاکنون پاسخ روشنی داده نشده و زمان معینی نیز برای آن تعیین نشده است.

*برخی مسئولان از هزینه کرد 30 میلیارد تومانی در فرودگاه یاسوج گفته اند، خوب است مشخص شود دقیقا این مبلغ در کجا و برای چه مواردی هزینه شده است؟

به گزارش بویرنیوز، پس از گذشت مدت زمان زیاد از حادثه سقوط هواپیما، پیدا شدن اجساد، آغاز به کار مجدد فرودگاه و راه اندازی پروازها در مسیری جدید و امن از مهم ترین مطالبات مردم  کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه یاسوج است که جا دارد پاسخ روشن و قانع کننده ای به آن داده شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=277169
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما