چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 23:05

بازدید فیلی از پروژه های چرام/ زمان بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب مشخص شد(+عكس)

گل آلود و کدر شدن آب شهر سرفاریاب به ویژه در فصل زمستان همواره مورد انتقاد جدی مردم و مسئولان بود.

به گزارش بویرنیوز، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان از پروژه های شهر چرام بازدید کردند.

فیض اله پاسره در این دیدار با اشاره به اهمیت این پروژه برای مردم و مسئولان گفت: آب شهر سرفاریاب بعد از هر باران و یا مشکلات در پمپ دچار کیفیت ظاهری آن تغییر می کرد و هرچند از نظر بهداشتی مشکلی نداشت اما کیفیت ظاهری آب قابل قبول نبود و موجب نارضایتی مردم شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تصریح کرد: یکی از بزرگترین پروژه های تصفیه آب برای رفع مشکلات مردم سرفاریاب از سال 96 به اجرا درآمد و هم اکنون مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی گفت: در این پروژه با تدارک مراحل چندگانه در نهایت مواد و ناخالصی هایی که موجب تغییر کیفیت ظاهری آب میشد از آب جدا و در نهایت آب بسیار با کیفیت چه از بعد شاخص های سلامت و بهداشت و چه از بعد ظاهر به مردم عزیز این منطقه تحویل داده می شود.

پاسره با اشاره به وجود برخی معارضات و زمانبر بودن فرایند تجهیز دستگاه های مورد نظر، گفت: این تصفیه خانه با الگو گیری از تصفیه خانه های نوین و با طراحی اختصاصی با هزینه ای قریب به 30 میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

در این دیدار مهندس جهانگیر احسانی نیز وجود معارض حقیقی و حقوقی را از مشکلات عمده پیش روی پروژه های آب و فاضلاب روستایی بیان کرد و گفت: با همکاری مردم و سایر دستگاه ها پروژه های آب و فاضلاب در روستاها حتی زودتر از زمانبندی ها نیز قابل انجام و بهره برداری است.

معاون مهندسی توسعه آب و فاضلاب روستایی استان افزود: با توجه به کاهش بارش ها و افت آب های زیرزمینی از همه دستگاه ها انتظار می رود در خصوص به سرانجام رسیدن پروژه های آب به ویژه در روستاها همکاری های لازم را با ما داشته باشند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود در موضوع تخصیص بودجه نیز آبرسانی سیار و موضوع آبدارها نیز مد نظر باشد تا به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی به روستائیان عزیز استان کما فی السابق انجام شود.

به گزارش بویرنیوز، معاون عمرانی استاندار ضمن ابراز خرسندی از کیفیت مطلوب تصفیه خانه سرفاریاب در خصوص زمانبندی بهره برداری این پروژه گفت: زمان مهم است اما از آن مهم تر انجام با کیفیت و اصولی این پروژه است.

مهندس فیلی خاطر نشان کرد: برای رفع معارض، کمک های مالی به پروژه ها و به طور کلی حمایت های مورد نیاز از پروژه های آب و فاضلاب در روستاها به نحو مقتضی کمک و حمایت خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=275771
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما