شنبه 18 فروردین 1397 - 12:09

جاده یاسوج به اصفهان باز هم حادثه آفرید/۴ کشته و زخمی در تونل شماره ۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف اتوبوس با پراید در محور یاسوج به اصفهان ( تونل 9) و کشته و مصدوم شدن 4 نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش بوير نیوز؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این تصادف در بامداد امروز (شنبه 18فروردین 97) ساعت1و 17دقیقه به وقوع پیوست، گفت: این تصادف 1کشته و 3مصدوم داشت.

وی عنوان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام اورژانس بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس از پاتاوه، دمچنار، میمند و دشت بازار به محل اعزام شد.

پوران فرد با عنوان اینکه 3مصدوم و 1 فوتی از سرنشینان پراید بودند، اذعان داشت: مصدومان توسط اورژانس115 بعد از اقدامات درمانی لازم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج  منتقل شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=274889
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علي رضايي گفت:

    آقاي پوران فرد آمار اشتباه نده

  2. پاتاوه گفت:

    نبود روشنایی نبود علایم و نشانه های کافی و مطلوب جاده ای نبود سیستم های هشداری و حتی نبود سیستم های تهویه هوا در تونل ها درضمن تونل ها اصلا انتن دهی موبایل حتی دربیرون از انها وجود ندارد جاده هم که بسیارغیرفنی و غیراصولی بناشده است،درضمن چراغ های راهنما و خطر در حواشی وورودی و خروجی تونل ها دراین مسیرپرتردد یافت نمی شود قابل توجه دست اندرکاران ومسولان و متولیان ونمایندگان دولتی و شبه دولتی استان،استان ما به جد محروم و عقب افتاده به لحاظ زیرساخت های ارتباطی می باشد ای کاش مسولان کشوری حداقل بها و ارزش برای جان مردم بدهند اورژانس و هلال احمر ونیروهای امدادی هم درطول مسیربسیار کم و ناکافی می باشد خداوند اخروعاقبت همه ماراختم به خیربکنه همواره شاهد حوادث ناگواردراین مسیرهستیم

دیدگاه شما