شنبه 11 فروردین 1397 - 14:40

2 فوتی در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر تصادف در تعطیلات نوروزی/ جاده‌های روستایی خطرناک‌تر از جاده‌های اصلی

فرمانده پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها 2 فوتی در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر تصادف در تعطیلات نوروزی داشته‌ایم.

فرمانده پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها 2 فوتی در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر تصادف در تعطیلات نوروزی داشته‌ایم.

به گزارش «بویر نیوز»، سرهنگ بهنام ویسی‌پور اظهار کرد: در تعطیلات نوروز تاکنون دو نفر فوتی در جاده‌های استان داشته‌ایم که یکی از آن‌ها در جاده سپیدار یاسوج و یک عابر پیاده بوده است.

وی به خطرناک بودن برخی از جاده‌های روستایی در سطح استان به دلیل کم عرض بودن معابر اشاره کرد و گفت: جاده‌های روستایی بیشترین تصادف منجر به جرح در استان را در طول تعطیلات نوروز به خود اختصاص داده است.

این مسوول از طرح عبور کامیون ممنوع در سطح معابر استان تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: از امروز تا پایان روز 13 کامیون‌ها به غیر از کامیون‌های حمل مواد فاسد شدنی و سوخت از ساعت 7 صبح تا 12 شب حق تردد در جاده‌های استان را ندارند.

وی از کاهش 50 درصدی تلفات جانی در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: 85 درصد از تصادفات به علت واژگونی خودروها و خروج از جاده‌ها بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=274449
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما