جمعه 6 بهمن 1396 - 12:55

همایش پیاده‌روی بانوان در یاسوج/ قول شهردار یاسوج به بانوان (+تصاویر)

مقدم تصریح کرد: مناسب سازی فضای پارک بانوان و توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی عمومی مختص بانوان از جمله مهمترین برنامه های شهرداری در این زمینه است.

به مناسبت دهه مبارک فجر صبح امروز (جمعه) همایش پیاده‌روی بانوان در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، این برنامه به همت شهرداری یاسوج از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح شروع شد و شرکت کنندگان مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.

شهردار یاسوج در جمع شرکت کنندگان گفت: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و نباید از ظرفیت ها و توانمندی های آنان غافل شد.

نستهن مقدم بیان داشت: ایجاد شور و نشاط در جامعه وظیفه همه دستگاههاست و شهرداری یاسوج تلاش می کند در این زمینه پیشرو باشد.

وی ادامه داد: شهرداری به عنوان دستگاهی که متعلق به همه اقشار مردم است وظیفه دارد زیرساخت های لازم را برای حضور بانوان در مجامع ورزشی و رویدادهای مختلف فرهنگی اجتماعی ایجاد کند.

مقدم تصریح کرد: مناسب سازی فضای پارک بانوان و توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی عمومی مختص بانوان از جمله مهمترین برنامه های شهرداری در این زمینه است.

نستهن مقدم تاکید کرد: هر جامعه ای بتواند زمینه مشارکت اجتماعی و شور و نشاط برای بانوان ایجاد کند، پیشرفت خواهد کرد چرا که کانون اصلی خانواده ها بانوان هستند و این روحیه می تواند به سایر اعضای خانواده و به تبع آن به کل اجتماع تسری یابد.

شهردار یاسوج در بخشی از صحبت های خود که با تشویق ممتد شرکت کنندگان در این همایش همراه شد، بیان کرد: به دلیل اینکه فرزندانم دختر هستند زبان و دغدغه های بانوان را می فهمم و می شناسم.

مقدم تاکید کرد: اگر بانوان شهروند در مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مشارکت پررنگی داشته باشند می توان به رشد و توسعه جامعه در ابعاد مختلف امیدوارتر بود.

وی تاکید کرد: البته برای حضور پررنگ بانوان در مسائل مختلف، باید زمینه های ان ایجاد شود و به عنوان شهردار قول می دهم که در این دوره نگاه متفاوت و ویژه ای به حوزه بانوان داشته باشیم.

شهردار یاسوج در پایان از همکاری نیروهای انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و حوزه اموربانوان شهرداری برای اجرای این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این برنامه به 15 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

شهردار یاسوج در مراسم قرعه کشی یک دستگاه دوچرخه به جوایز اضافه کرد و یکی از حاضران در قرعه کشی برنده دوچرخه شد.

وی هدف اهدای دوچرخه را ترویج شهر پاک اعلام کرد و بیان کرد: بانوان می توانند در مسابقه شهر پاک حضور فعالی داشته باشند و سایر اعضای خانواده بخصوص کودکان و نوجوانان را برای شرکت در این مسابقه ترغیب کنند.

    

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=268355
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما