چاپ این برگه

واکنش مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به بازدید سر زده استاندار از بیمارستان شهدای گمنام!

گروه اجتماعی- مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبر”وضعیت نامطلوب بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج داد استاندار را درآورد/ اعزام بازرسان تامین اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد(+عکس)” واکنش نشان داد.

به گزارش بويرنيوز، جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بدین شرح است:

“سایتی از سایتهای استان امروز نوشته بود در بیمارستان تامین اجتماعی
یاسوج کارکنان بیمارستان هیچ کاری و خدماتی به مراجعه کنندگان وبیماران انجام نمی دهند و بیماران دراین بیمارستان سرگردانند و بصورت سنتی مورد مداوا قرار می گیرند.

به استحضار این خبر نگار محترم می رسانم اگر اینطوریه پس چرا مردم اینقدر به این بیمارستان برای معالجه هجوم میارن آنهم در ساعت ۱۰شب و در این هوای سرد که بیشتر مراکز درمانی خالی از مراجعه کننده است.

دوست عزیز اگر می خواهیم خبری به اطلاع مردم برسانیم باید حتما با مستندات همراه باشد نه فقط صرف مصاحبه با یک نفر، قضاوت نا عادلانه و غیر علمی ،داشته باشیم اگر می خواهیم مصاحبه کنیم حداقل باید با ده نفر صحبت کنیم و بعد نتیجه گیری نمائیم.

به اطلاع این خبرنگار محترم می رسانیم هر ماه در مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی استان و سایر مراکز کشور نظرسنجی از همه قسمتهای بستری و سرپایی بعمل می آید و تمام این نظرات طی سیستم رایانه ای مورد پایش قرار می گیرد در آخرین نظرسنجی که در پایان آذر ۹۶انجام گرفته ۹۰درصد رضایتمندی وجود داشته این مستندات زمینه همین مطلب است که می توانید آن را ملاحظه فرمائید.
لازم به ذکر است هجمه به پرستاران و کادر درمانی دراین روز که مصادف است با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س ) و روز پرستار ، آن هم پرستارانیکه شبانه روز برای تیمار از بیماران همه تلاش و همت خود رامعطوف میدارندخالی از انصاف است.

حتما برای خود شما یا بستگان پیش آمده که دمل یا جوش چرکی روی دست یا پا و در بدن بوجود آمده که هیچ کس حاضر نیست حتی دست خود را بر دمل چرکین خود زند ولی پرستاران زحمتکش با صعه صدر آن را شستشو می دهند و در بیشتر اوقات جان حادثه دیده ای را نجات می دهند.

ما نمی گوئیم مشکلی نیست و همه چیز ایده آل است ولی تخطه کردن کار کارکنان یک بیمارستان که تمام خدماتش رایگان است در این روز با سعادت میلاد خبرنگار کربلا کار زیبنده ای نیست می توانیم با اهدا شاخه گلی به پرستاران تلاشگر استانمان به آنان بگو ئیم که ما هم قدر دان زحمات شبانه روزی شما هستیم.

مسئولین محترم استان مستحضرند که در بیمارستان و سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی صد در صد خدمات به مردم رایگان است و مردم محروم و قدر شناس استان کهگیلویه و بویراحمد که اکثرا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستندحتی پول پرداخت فرانشیز یعنی مابه تفاوت سهم بیمار در مراکز خصوصی و دولتی را ندارند که پرداخت نمایند به همین دلیل به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه می کنند و حاضرند در از دحام ناشی از شلوغی بمانند ولی بصورت رایگان معالجه شوند.

مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی می دانند که مراکز درمانی تامین اجتماعی اگر نگوئیم عالی هستنداز بهترین مراکز درمانی استان در ارائه خدمات درمانی به مردم هستند مردم شریف بویر احمد قدر دان زحمات خادمان خود هستند و به این مسئله واقفند که اگر مشکلیست ، از کمبود امکانات درمانیست که درسطح کشور وجود دارد و گریبانگیر اکثر مراکز درمانی در سراسر کشور می باشد ، نه در بحث ارائه خدمات به مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج.

در همین راستاقدر دانی میکنیم از زحمات همه زحمتکشان کادر درمان بویژه پرستاران بزرگواری که در بیمارستان و سایر مراکز درمانی و در همه ساعات شبانه روز به مردم خدمت می کنند و زینب وار برای بیماران مراجعه کننده دل می سوزانند و جان در طبق اخلاص خدمتگزاری گذاشته و وظیفه خود را که همانا خدمت به بیماران است به نحو شایسته انجام می دهند.

درپایان از تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران و همکارانی که که صادقانه در راستای اطلاع رسانی به مردم زحمت می کشند و مشکلات را به سمع و نظر مردم می رسانند تشکر و قدر دانی می کنیم و تقاضامندیم به صورت منطقی و برای تهیه گزارش به همه مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی در سراسر استان مراجعه کنید و اگر مشکلی هست در فضای سازنده نقد منطقی آن را بیان نمائید، مسولین درمانی تامین اجتماعی استان هم پذیرای انتقادات هستند و از نقد منصفانه حمایت خواهند نمود ، ولی خواهشا اگر محاسنی هم وجود دارد آن را نیز مطرح نمائید تا کارکنان بی انگیزه و سر خورده نشوند

انشاالله به فضل خداوند یکتا همه دست به دست هم دهیم و مشکلات اساسی و کمبودهای درمانی استادمان را رفع نمائیم

ای پرستاران بزرگوار از طرف همه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س ) خبرنگار و پرستار روز عاشورا و قیام کربلا که به حق روز پرستار نامگذاری گردیده به شما خدا قوت می گوئیم و قدر دانی می کنیم از تلاشها و زحمات شبانه روزیتان ، روزتان مبارک .

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد”