دوشنبه 2 بهمن 1396 - 12:16

وضعیت نامطلوب بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج داد استاندار را درآورد/ اعزام بازرسان تامین اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد(+عکس)

گروه اجتماعی- این مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای گمنام تاکید کردند که شرایط مراقبت از بیماران در این بیمارستان بسیار دشوار است، تعداد تخت‌های این بیمارستان کم و کسی دلش برای بیماران هم نمی‌سوزد.

به گزارش بویرنیوز، پیش از ظهر امروز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی در یاسوج بازدید کرد.

احمدی در این بازدید ضمن بازدید از تمام بخش‌های بیمارستان با بیماران و مراجعه‌کنندگان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وضعیت این بیمارستان را نگران کننده دانست و اظهار داشت: باید حرمت مردم در ارائه خدمات نگه داشته شود.

علی محمد احمدی افزود: تخت‌های این بیمارستان و وضعیت بهداشت محیط، سرویس‌های بهداشت و اتاق‌ها و بخش‌ها مناسب نیست.

وی تاکید کرد: باید نحوه سرویس دهی و خدمات رسانی به مردم مطلوب باشد و خدمات باید از حالت سنتی خارج شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خطاب به مسوولان این بیمارستان خواستار بهبود خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان شد و تاکید کرد: این شیوه ارائه خدمات در شأن مردم نیست و احترام به مردم را زیر سوال می‌برد.

وی تصریح کرد: وضعیت بیمارستان شهدای گمنام نامطلوب است.

گفتنی است، همزمان با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محوطه بیمارستان و بخش انتظار همراهان بیماران، مردم به دور استاندار تجمع و به شدت از وضعیت شهدای گمنام ابراز نگرانی و انتقاد کردند. و بیان می‌کردند که داروخانه این بیمارستان شب‌ها تعطیل است و ما باید ۱۲ شب و ۲ شب خودمان از بیرون داروها را تهیه کنیم و همچنین لوازم اولیه بیماران در این بیمارستان موجود نیست. و داروخانه داروهای ضروری را ندارد.

این مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای گمنام تاکید کردند که شرایط مراقبت از بیماران در این بیمارستان بسیار دشوار است، تعداد تخت‌های این بیمارستان کم و کسی دلش برای بیماران هم نمی‌سوزد.

احمدی که سخنان مردم را از نزدیک شنید با مسوولان سازمان تأمین اجتماعی کشور تلفنی وارد مذاکره شد و از آنها خواست تا هیئتی را برای بازرسی از وضعیت بیمارستان‌های این سازمان به استان کهگیلویه و بویراحمد بفرستند.

وی در این گفت‌وگوی تلفنی با مسوولان سازمان تامین اجتماعی در کشور ضمن اعلام شرایط نامطلوب بیمارستان شهدای گمنام خواستار رسیدگی به این وضعیت شد و از آنها خواست تا در این استان حضور پیدا کنند.

به گفته استاندار، مسوولان سازمان تامین اجتماعی کشور هفته آینده به این استان سفر  خواهند کرد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: «۲۰ روز آینده مجدداً از این بیمارستان بازدید خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=267711
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    حوزه درمان حوزه کاملا تخصصی و علمی است و صرفا اظهار نظر سلیقه ای در مورد خدمات بی نظیر تامین اجتماعی در شان استانداری و یک مسیول بلند پایه نیست
    من برای خدمات درمانی مراجعه کردم و خیلی هم راضی ام‌و‌حاضر نیستم به هیچ مرکز دیگه ای مراجعه کنم

    • گیتی گفت:

      هیچ مسئولی تا الان سرزده جایی نرفته
      کار درمان تخصصی هست و فکر نکنم جناب استاندار به تنهایی بتونه در این مورد اظهار نطر بکنه

    • مخاطبمخاطب گفت:

      یعنی الان شما تخصص دارین که اظهار نظر فرمودین

    • ناشناس گفت:

      سایتی امروز نوشته بود در بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج کارکنان بیمارستان هیچ کاری برای بیماران انجام نمی دهند اگر اینطوریه پس چرا مردم اینقدر به این بیمارستان هجوم میارن اونم در ساعت ۱۰شب تا میتوانید انتشار دهید تا مسئولین محترم استان بدانند در بیمارستان و سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی صد در صد خدمات به مردم رایگان است و مردم محروم و قدر شناس استان کهگیلویه و بویراحمد که اکثرا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند می دانند که مراکز درمانی تامین اجتماعی اگر نگوئیم عالی هستنداز بهترین مراکز درمانی استان در ارائه خدمات درمانی به مردم فهیم استان هستند مردم باشرف بویر احمد قدر زحمتکشان و خادمان خود را می دانند و واقف هستند
      که اگر مشکلی است از کمبود امکانات درمانی است که گریبانگیر اکثر مراکز درمانی در سراسر کشور است نه در بحث ارائه خدمات به مردم . قدر دانی میکنیم از زحمات همه زحمتکشان کادر درمان بویژه پرستاران بزرگواری که در بیمارستان و سایر مراکز درمانی و در همه ساعات شبانه روز به مردم خدمت می کنند و زینب وار برای بیماران مراجعه کننده دل می سوزانند و جان در طبق اخلاص خدمتگزاری می گذارند ای پرستاران بزرگوار در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س ) روزتان مبارک .

  2. یاس گفت:

    دست مریزاد آقای استاندار
    لطفا بیمارستان امام سجاد رو هم حساااااابی کنترل کنیدمخصوصا بخشهایی مربوط به زنان و زایمان رو مورد بررسی قرار دهید به حرفای مردم گوش بدیدمخصوصا از نظر نحوه اخلاق ورفتار کارکنان ومسئولین

  3. .. گفت:

    با سلام خدمت استاندار محترم لطفا یه سری به بیمارستان امام سجاد بزنید هم از نظر بهداشتی ضعیف هست هم برخورد پرسنل

  4. مراجعه کننده گفت:

    با سلام… من چندین بار مراجعه کردم بسیار راضی کننده بود نحوه ارائه خدمات تو بیمارستان

  5. مسلم گفت:

    جناب اقای استاندار چرا پیگیر نمیشه که بیمارستان را گسترش بدن .

  6. ناشناس گفت:

    حتما شما هم تو همون بیمارستانی که از این حرفها میزنی .

  7. جعفر گفت:

    اتفاقا شهدای گمنام یکی از بیمارستانهای خوب استان می باشد . که در حد توان ارایه خدمت میکند. و استاندار با یه دیدار ساده نمیتونه خدمات با کیفیت این بیمارستان را زیر سوال ببره. کاش استاندار در سایر حوزه ها ورود کنه و‌مشکلات مردم چاره کنه.

  8. ناشناس گفت:

    آقای استاندار روز پرستار است با دسته گل میرفتی و از زحمات پرستاران تشکر میکردی . البته مزد یک سال خدمت صادقانه آنها را خوب دادید

  9. مريم گفت:

    من تو هر سه بيمارستان ياسوج رفتم شهدا از همشون بهتره
    پيشنهاد ميدم استاندار محترم تشريف ببرن امكانات واسه بيمارستانا درخواست كنن

  10. کرامت گفت:

    درود درود به جناب استاندار تلاش ایشان جهت حل مشکلات استان ستودنی است.

  11. امیر رضا گفت:

    درود بر استاندار استان که خودشون تصمیم نهایی رو نگرفتن و به عهده بازرسان سازمان تأمین اجتماعی گذاشتند .
    بیمارستان تامین اولا هم نوساز هست و هم درآمد تامین اجتماعی بسیار مطلوب میباشد و همت میطلبد مسولان سازمان تامین اجتماعی هم در جهت بیشتر کردن کیفیت و کمیت امور درمانی توجه لازم را داشته باشند.
    امیدوارم که جناب استاندار از بقيه بیمارستان ها و کلینیک های مرکز استان بازدید سر زده داشته باشن و بقیه مشکلات مراکز درمانی استان آگاه بشن و تصمیماتی درست اتخاذ کنند.

  12. ناکام گفت:

    درود بر جناب استاندار انشاالله که فقط سرزنی نباشه پیگیری هم بفرمایند وضعیت درمانی درهیچ کدام ازبیمارستانها ومراکزدرمانی استان مطلوب نیست

  13. م گفت:

    ازنظر تمیزی نمیشه پا جای حق گذاشت از بقیه بیمارستانها سرتره اما کاغذ بازی و دوندگی همراه مریض را هم باید در نظر داشت اگه مریضی اورژانسی باشه باید نصف شب سرگردون خیابانها شد برای پیدا کردن دارو اکثر همراهانهمیا راننده نیستند یا ماشین ندارند

  14. شهروند گفت:

    برادر يا خواهر محترم كه اظهار نظر مي كنيد و مي فرمائيد آقاي دكتر متخصص نيست كه اظهار نظر مي كند؛ مگر آقاي استاندار در خصوص وضعيت يك بيمار، نحوه درمان، داروي مصرفي و يا عملكرد تخصصي يك پزشك صحبت كرده كه شما اين جور صحبت مي كنيد.
    يكي از بحث هاي آقاي استاندار در زمينه وضعيت داروخانه اين بيمارستان است. كجاي دنيا شما بيمارستان راه اندازي مي كنيد ولي در طول شب داروخانه بسته است. وضعيت بهداشتي بيمارستان يك موضوع تخصصي كه نيست. خرابي مداوم اسانسور تخصصي نيست. تعداد تخت زياد در يك اتاق بحث تخصصي نيست و خيلي موضوعات ديگر….
    خروجي كار بيمارستان رضايت نسبي مردم است.

    • ناشناس گفت:

      شما اطلاع ندارید هیچ بیمارستانی داروخانه سرپایی نداره
      در ضمن استاندار دقیقا اظهار کرد که بیمار چرا ده روز بستری بوده

  15. مسلم گفت:

    جناب اقای استاندار چرا به بیمارستان امام سجاد سرکشی نمیکنه که تمام مردم ناراضی هستن از ش . در شان یک مدیر ارشد استان نیست که بگه سرویس بهداشتی بیمارستان کثیفه

  16. بیطرف گفت:

    باسلام انصافا سرزده اومدن خصلت خوبیه این بیمارستان نه جایی پارک داره نه داروخانه.

  17. علی گفت:

    اقـــــای استاندار : اولا روز پرستار بود بد نبود با یه شاخه گل میرفتین .بعد کاش یکم از مشکلات مردم در استانداری رسیدگی میکردی .و اگر بخواهیم از میان بد و بدتر انتخاب کنیم بیمارستان شهدای گمنام هم از نظر پرسنل و درمان بهتر یا چه عرض کنم عالی تر از بیمارستان امام سجاد یا حتی شهید بهشتی است،پــــــــس…

  18. محمدی گفت:

    جم‌کن خبرگذاریتو.هرچیو‌خودت دوسداری میزاری،خودت فقط رفیق یعده خاصی ک نظرات خلاف نظر اونارو نمایش نمیدی اصلا،اگه دلسوز مردمی اخلاق حرفه ای رسانه ایتو رعایت کن،باشعور مردم هم بازی نکن.بعترین بیمارستان استان تامین اجتماعیه،لکه ننگ درمان استان بیمارستان امام سجاد هست ک بعلت رفاقت شما هیچ‌خبری منتشر نمیشه از حال و روزش.

دیدگاه شما