چاپ این برگه

وضعیت نامطلوب بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج داد استاندار را درآورد/ اعزام بازرسان تامین اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد(+عکس)

گروه اجتماعی- این مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای گمنام تاکید کردند که شرایط مراقبت از بیماران در این بیمارستان بسیار دشوار است، تعداد تخت‌های این بیمارستان کم و کسی دلش برای بیماران هم نمی‌سوزد.

به گزارش بویرنیوز، پیش از ظهر امروز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی در یاسوج بازدید کرد.

احمدی در این بازدید ضمن بازدید از تمام بخش‌های بیمارستان با بیماران و مراجعه‌کنندگان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وضعیت این بیمارستان را نگران کننده دانست و اظهار داشت: باید حرمت مردم در ارائه خدمات نگه داشته شود.

علی محمد احمدی افزود: تخت‌های این بیمارستان و وضعیت بهداشت محیط، سرویس‌های بهداشت و اتاق‌ها و بخش‌ها مناسب نیست.

وی تاکید کرد: باید نحوه سرویس دهی و خدمات رسانی به مردم مطلوب باشد و خدمات باید از حالت سنتی خارج شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خطاب به مسوولان این بیمارستان خواستار بهبود خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان شد و تاکید کرد: این شیوه ارائه خدمات در شأن مردم نیست و احترام به مردم را زیر سوال می‌برد.

وی تصریح کرد: وضعیت بیمارستان شهدای گمنام نامطلوب است.

گفتنی است، همزمان با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محوطه بیمارستان و بخش انتظار همراهان بیماران، مردم به دور استاندار تجمع و به شدت از وضعیت شهدای گمنام ابراز نگرانی و انتقاد کردند. و بیان می‌کردند که داروخانه این بیمارستان شب‌ها تعطیل است و ما باید ۱۲ شب و ۲ شب خودمان از بیرون داروها را تهیه کنیم و همچنین لوازم اولیه بیماران در این بیمارستان موجود نیست. و داروخانه داروهای ضروری را ندارد.

این مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای گمنام تاکید کردند که شرایط مراقبت از بیماران در این بیمارستان بسیار دشوار است، تعداد تخت‌های این بیمارستان کم و کسی دلش برای بیماران هم نمی‌سوزد.

احمدی که سخنان مردم را از نزدیک شنید با مسوولان سازمان تأمین اجتماعی کشور تلفنی وارد مذاکره شد و از آنها خواست تا هیئتی را برای بازرسی از وضعیت بیمارستان‌های این سازمان به استان کهگیلویه و بویراحمد بفرستند.

وی در این گفت‌وگوی تلفنی با مسوولان سازمان تامین اجتماعی در کشور ضمن اعلام شرایط نامطلوب بیمارستان شهدای گمنام خواستار رسیدگی به این وضعیت شد و از آنها خواست تا در این استان حضور پیدا کنند.

به گفته استاندار، مسوولان سازمان تامین اجتماعی کشور هفته آینده به این استان سفر  خواهند کرد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: «۲۰ روز آینده مجدداً از این بیمارستان بازدید خواهد کرد.