دوشنبه 4 دی 1396 - 0:03

پیشنهادی برای جایگزین جلسات بیهوده استانداری کهگیلویه و بویراحمد!

گروه سیاسی- عمده وقت مدیران کهگیلویه و بویراحمد به جلساتی ختم می شود که خروجی عملیاتی چندانی در پی ندارد.

به گزارش بویرنیوز، همه روزه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد شاهد جلساتی هستیم که عمدتاً مدیران مجبور به حضور در آنها می شوند.

اگرچه جلسات هم اندیشی برای پیشبرد امور لازم و ضروری است اما افزایش جلسات و الزام مدیران به حضور در آنها، نه تنها کارایی خاصی ندارد بلکه کار ادارات و ارباب رجوع را لنگ می گذارد.

در دولت تدبیر و امید، رونق و فعالیت به دلیل برخی سیاست های انقباضی برای کنترل تورم آنچنان به چشم نمی خورد، و متاسفانه در دولت دوازدهم این رکود بیش از گذشته به چشم می خورد.

استان کهگیلویه و بویراحمد هم مستثنا از این قاعده نیست و متاسفانه نبود بودجه و اعتبارات عملاً روند توسعه را با وقفه و کندی عجیبی روبرو کرده است و در بسیاری از ادارات جوی نا امید کننده و راکد بوجود آورده است.

با شرایط کنونی دولت حتی راضی نگه داشتن نیروی انسانی بعنوان مهم ترین رکن هر سازمان نیز سخت شده است و قطعا با وجود کارمندان ناراضی نباید انتظار اقدام اثربخش و قابل توجهی از سازمان ها داشت.

به نظر می رسد مشکلات استان در این دست جلسات مداوم و روزانه استانداری قابل حل نباشد، چرا که در نهایت خروجی جلسات پشتوانه مالی و اعتباری می خواهد که به لطف دولت تدبیر و امید مهیا نیست!

به گزارش بویرنیوز، توصیه می شود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جای جلسات متعدد با مدیران و دستورات اجباری به آنها، از مشکلات عدیده سازمان های استان مطلع شود و آنها را به مرکز انعکاس دهد تا دولتمردان و منتخبان مردم بدانند با این نوع رسیدگی و تخصیص اعتبارات نه تنها کاری پیش نمی رود بلکه روزانه به بدبینی مردم به دولت و منتخبانشان افزوده می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=264348
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    گروه سیاسی هم زحمت و خوت دی ؟!!!، اگه منتخبان می توانستند کاری کنند که تا الان انجام داده بودند آخه مگه منتخبان امسال انتخاب شدند !!!!!

  2. ناشناس گفت:

    اگر دراین همه جلساتی که گرفته می شودیک مشکل ازاین مملکت حل میگردید الان ایران گلستان شده بود اما دریغ ازیک حل مشکل

  3. سید مهرداد گفت:

    هر وقت با هرمدیری کار داری باید تو استانداری پیداش کنی چون وقت ندارند به محل کار خود بروند

  4. ورزشکار گفت:

    آقای استاندار چه برنامه ای داری !بفکر راهکار باش نه حرف پیک , متاسف هستم در استانی زندگی ک مسئولینش شما هستید , شهر رو دستفروشا تصاحب کردن , جمعیت شهر ۱۰ برابر شهر , خیابونا و پارکینگا همونایی هستن ک ۲۰ سال پیش بودن ,ساماندهی صنوف , بازارچه های محلی , ورودی و خروجی شهر , ایستگاههای تاکسی برون شهری , ایستگاه اتوبوس و حمل و نقل عمومی , کیوسکای بی نظم و ناهمگون , هیچ طرح و برنامه ای برای رفاه حال شهروندان اندیشیده نمیشه , برای مرکز استان خیلی زشته اولین نیازهای عمومی شهروندان به صورت اصولی پیاده نمیشه , فقط رانت و رانت خواهی و سهم خواهی , شما هم از این استان خواهی رفت و هیچ کاری نخواهی کرد , با این حرفا نمیتونی در دل مردم این شهر جا باز کنی , این توپ اینم میدون اگه راست میگی

دیدگاه شما