چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 13:35

گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر در گچساران

یک کارشناس مذهبی سه شنبه شب در این سمینار داشتن ارتباط را در چارچوب های تعریف شده مجاز دانست و افزود: هرگونه ارتباط زیرساخت هایی دارد که اگر رعایت شود کسی نمی تواند از آن استفاده منفی کند.

حجت الاسلام عبدالمجید کرمی بیان داشت: اگر کسی به نوع ارتباط خود با دیگران واقف باشد و بداند که برخی ارتباط ها برای زندگی وی خطر ایجاد می کند به این نوع رابطه ها پایان می دهد.

وی تصریح کرد: یک رابطه صحیح در محیط کار، خانواده، تحصیل و اجتماع می تواند باعث پیشرفت هر شخصی اعم از پسر و دختر شود.

این کارشناس اجتماعی و مذهبی بیان کرد: در بحث ارتباط یک فرهنگ واقعی وجود دارد و یک فرهنگ آرمانی، فرهنگ واقعی آن است که با آن زندگی می کنیم و فرهنگ آرمانی در اندیشه های ما در طول تاریخ است.

کرمی با بیان اینکه اگر در فضای ارتباطی مهارت نباشد منجر به شکست و سرخوردگی می شود، عنوان کرد: در جامعه انسانی لزوم برقراری یک ارتباط سالم به عنوان یک نیاز اساسی ضروری است.

کرمی با تاکید بر تسلط به ابزارهای ارتباطی از سوی جوانان و استفاده از تجربه دیگران در ارتباط های خود اظهار داشت: در جاهایی که نمی توانیم از تجربیات خود برای ارتباط با دیگران استفاده کنیم بایستی از ابزارهایی همچون مطالعه دقیق و استفاده هوشمندانه از مشاوران دلسوز به این نوع ارتباط ها وارد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=26404
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما