سه شنبه 22 اسفند 1391 - 17:41

استقبال از نماینده جدید ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

ظهر امروز و با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و آیت‌الله نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال بختیاری و امام جمعه شهرکرد طی حکم رهبر معظم انقلاب، حجت‌الاسلام سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی رسما به عنوان نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

 

فارس: در این مراسم که در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد و در حضور شورای اداری این استان برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی حکم رهبر معظم انقلاب را قرائت کرد.

  در این حکم آمده است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی دامت تأییداته

بعد السلام و التحیة

در پی درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم والد مکرم و معظم جنابعالی رضوان‌الله علیه، بر حسب درخواست و پیشنهاد ارادتمندان آن مرحوم و جنابعالی، شما را که بحمدالله خلف صالح ایشان و آراسته به فضیلت علم و تقوا می‌باشید، به نمایندگی خود در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌کنم.

امید است که حضور شما در آن استان و در میان آن مردم انقلابی و غیور که بارها از عرصه‌های امتحان سربلند بیرون آمده‌اند مایه برکت و اعتلای روز افزون آن منطقه باشد.

والسلام علیکم و رحمة الله

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=26203
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باران گفت:

    خدایا شکرت….

  2. بویراحمد گفت:

    استانداربی درایت مثل تشیعه جنازه والده مکرمه اسیدشرف الدین ملک حسینی درروز مهمترین اتفاق استان جتسه شورای اداری تشکیل می دهدوانچنان مراسم معرفی اقا رابه تعویق انداخت که اکثرمردم با ناراحتی محل تجمع را ترک کردند این دومین باراست که دل مردم مارا اقای استانداربه دردمیاوردوخصومت رامانمیدانیم

دیدگاه شما