سه شنبه 22 اسفند 1391 - 15:14

جواهرات همسر احمدی نژاد + تصاویر

محمد نصیری در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به دومین مرحله فروش هدایای ریاست جمهوری که شب گذشته با حضور خیرین در کاخ گلستان صورت پذیرفت، اظهار داشت: در مجموع بالغ بر 16 تا 18 قلم از هدایای رئیس جمهور به مبلغ509 میلیون تومان فروخته شد.


هدایای ریاست جمهوری

وی افزود: این حراج با استقبال خوب خیرین به مدت 4 ساعت به طول انجامید و تقریباً دو برابر ارزش کالاهای حراج شده توسط خیرین خریداری شد.


هدایای ریاست جمهوری

نصیری با اشاره به فروش یکی از هدایای رئیس جمهور که در حدود 45 دقیقه برای حراج آن خریداران با یکدیگر رقابت کردند، تصریح کرد: این هدیه یک خودنویس بود که خریداران بسیاری در این حراجی برای خرید آن رغبت نشان دادند.

وی ادامه داد:گران‌ترین هدیه رئیس جمهور که در این حراجی فروخته شد یک سرویس زمرد به مبلغ 220 میلیون تومان بود که توسط خیرین خریداری شد و بیشتر کسانی که برای این حراجی حضور یافتند خیرین بودند و تعدادی نیز جهت برند کالاهای خود در این حراجی حضور پیدا کرده بودند.


هدایای ریاست جمهوری

رئیس دبیرخانه امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به چگونگی حضور خیرین در حراجی هدایای رئیس جمهور اظهار داشت: دعوت برای این حراجی به صورت عام نبود بلکه خریداران خیر پس از ثبت نام در سایت بهزیستی برای ورود به سالن حافظیه کاخ سعدآباد جهت خرید این هدایا باید مبلغ 5 میلیون ریال برای ورود پرداخت می‌کردند.


هدایای ریاست جمهوری

وی با بیان اینکه هدایای رئیس جمهور بر اساس رسم دیپلماتیک بیشتر شامل نشان‌های ملی، تاریخی و سیاسی است و در کنار آن یک تعداد هدایا نیز مربوط به همسر رئیس جمهور است، گفت: براساس عرف دیپلماتیک در جهان رئیس جمهور هر کشوری که به کشور دیگری سفر می‌کند باید همسر خود را در این سفرها همراه داشته باشد که متقابل آن هدایایی به همسر روسای جمهور و معاون‌های اول وی اهدا می‌شود که این هدایا در این حراج به فروش رفت.


هدایای ریاست جمهوری

نصیری خاطرنشان کرد: با توجه به فروش حراجی سال قبل و امسال مبلغی بالغ بر 10 میلیارد ریال از حراجی هدایای رئیس جمهور با حضور و مشارکت خیرین به دست آمد که تمام این مبالغ صرف ساخت مسکن برای مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی کشور می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=26198
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عرفان گفت:

    هنوز قضیه فروش ماشینش روشنش نشده که کسی اینا را باور کنه

دیدگاه شما