یکشنبه 20 اسفند 1391 - 22:32

میدان کوثر شهر سی‌سخت افتتاح شد + تصاویر

ظهر امروز با حضور فرماندار دنا، شهردار سی‌سخت و جمعی از مسئولان و اعضای محلی این شهر میدان کوثر سی‌سخت به بهره‌برداری رسید.

عبدالمطلب رهنما در این آئین اظهار داشت: شهرداری سی‌سخت در راستای اجرای میادین شهر و حذف محیط‌های نامناسب و نامطلوب اقدام به بازسازی و افتتاح میدان کوثر این شهر کرده است.

شهردار سی‌سخت به میزان اعتبار این پروژه اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر یک میلیارد ریال بوده که با نصب تندیس‌های زیبا این میدان نیز به منظور زیبا‌سازی در سطح شهر و حذف محیط‌های بصری به بهره‌برداری رسید.

در این میدان از تندیس فرشته‌ای که سوره کوثر بر روی شال سبز رنگ آن که نشان از ائمه (ع) است در حال نزول این سوره قرآنی بوده که در بدنه این تندیس فرشتگان دیگر در حال تعظیم به انسان بوده که همانا خلیفة‌اللهی انسان در این تندیس به نمایش گذاشته است.

گفتنی است، پایه‌های این تندیس اجرا شده از کاسه‌های نقره‌ای رنگ به صورت زیبا صورت گرفته که تمثیل و نشانی از کاسه‌های نفره‌ای در حوض کوثر بوده است.

این میدان با تندیس زیبا و خاص خود به یکی از میدان‌های ویژه در سطح شهر توریستی سی‌سخت بوده که با توجه به ویژگی خاص و منحصر به فرد در انتخاب تندیس‌ها و اجرای میدان در سطح استان  بی‌‌نظیر است.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=25799
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سی سخت گفت:

    آفرین بر شهردار توانمند ومحبوب سی سخت جناب مهندس رهنما

    • پل صراط گفت:

      خوبه آدم بعضی موقع واقع بین باشه جناب – الان این سومین تابلوی تکراریه که جناب شهردار داره نصب می کنه – خودمونیم چند می گیری چند قطره هم برای ما اشک بریزی

  2. پل صراط گفت:

    جناب شهردار جنابعالی مثل اینکه از این طرح مجسمه خیلی خوشتون میاد – خوب یکیشو بخر بذار سردر خونت که اینقدر از این مجسمه های تکراری توی این شهر نصب نکنی – مثلا منظورت از نصب این طرح مجسمه توی این شهر چیه – مردم این شهر فرشته اند – شما فرشته اید – حتما پی گیری کنید که دنبال این قضیه هستم ( شما تا حالا سه تا از این مجسمه ها که تقریبا توی یک تیپند نصل کردی ) – می گم نکنه واقعا فکر کردی اینجا بهشته که اینقدر فرشته نصب کردی – جواب می خوام وگرنه …

دیدگاه شما