شنبه 19 اسفند 1391 - 14:50
کاپیتان شهردار یاسوج؛

هیچ مسئولی به تیم شهرداری یاسوج کمک نکرده!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: کاپیتان تیم‌ فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این تیم با وجود نبود امکانات مناسب امتیازات خوبی در لیگ دسته یک گرفته و در چند قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش  بویرنیوز به نقل از (ایسنا) ، صمد اکبری که در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان سخن می گفت ، افزود:هم اکنون بهترین شرایط را برای صعود به لیگ برتر داریم که با باید همه مسوولان ، تماشاگران و هواداران حواشی را کنار بگذارند و تمام هم و غم خود را صرف حمایت همه جانبه از تیم برای صعود به لیگ برتر کنند.

وی با اشاره به رسالت و تأثیر گذاری رسانه ها و مطبوعات در جامعه اظهار کرد:اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد همانطوری که تاکنون یار و یاور تیم شهرداری بودند و حمایت می کردند در چهار بازی باقی مانده نیز حمایت ها را ادامه دهند.

کاپیتان تیم‌ فوتبال شهرداری یاسوج در حال حاضر این تیم تنها حمایت و آرامش می خواهد ،بیان کرد: بازی های که در پیش داریم ساده تر از بازی های سایر رقیبان است که امیدواریم به لیگ برتر صعود کنیم البته باید بازی با فولاد یزد را می بردیم اما تساوی غرور کاذب تیم را از بین برد که با برد در مقابل تیم حفاری اهواز  برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر خواهیم شد.

اکبری در خصصو شرایط مالی تیم شهرداری ابراز کرد:آقای نگین تاجی ،مدیر عامل باشگاه در حد توان خود خوب حمایت و کمک کرد اما سایر مسوولان و بخش خصوصی استان نیز باید به حمایت و پشتیبانی تیم شهرداری بیایند.

وی ادامه داد: لیگ دسته یک یعنی لیگ آپاچی ها و حواشی که پشت صحنه ها و پشت پرده های خیلی مهمتر از تو زمین دارد.

کاپیتان تیم‌ فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این مطلب ه هیچ مسوولی تاکنون به شهرداری کمک نکرده، تصریح کرد: تنها حمایت کننده این تیم شهرداری یاسوج است و نیاز دارد که مسئولان استانی برای راهیابی این تیم به لیگ برتر تلاش و حمایت کنند.

اکبری عنوان کرد:تیم شهرداری هم اکنون با ۴۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد که پیروزی در مقابل تیم‌ حفاری اهواز صعود ما را به لیگ آسان‌تر می‌کند.

وی از اردوی دو روزه تیم‌شهرداری یاسوج در گچساران خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط آب و هوای مرکز کهگیلویه و بویراحمد باری بازی با حفاری اهواز تمرینات تیم را در گچساران دنبال خواهیم کرد.

کاپیتان تیم‌ فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در باخت مقابل سایپای شمال و تساوی با فولاد یزد نمی توان کسی را به تنهایی مقصر دانست و باید با همدلی و تلاش و با اجرای تمرینات کافی به دنبال برد در بازی‌های بعدی باشیم.

اکبری اظهار کرد: امکانات برای صعود به لیگ برتر در یاسوج فراهم نیست و ما برای رفتن به لیگ برتر باید زیرساخت‌های مناسب داشته باشیم.همه باریکنان تیم شهرداری هم قسسم شدیم و عهد بستیم که برای برد به اهواز برویم و اگر این بازی را با برد پشت سرگذاشتیم سه بازی بعدی را خواهیم برد.

کاپیتان تیم‌ فوتبال شهرداری یاسوج اضافه کرد: تماشاگران هر تیم سرمایه های آن هستند و واقعا بهترین تماشاگران را تیم شهرداری یاسوج دارد که امیدوارم همه مردم مسوولان و تماشاگران با حمایت های بی دریغ خود در چند بازی باقی مانده از تیم شهرداری کمک کنند تا تیم به لیگ برتر صعود کند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=25559
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما