دوشنبه 3 مهر 1396 - 7:48

پذیرش بیش از ۴۴۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 440 نفر در 28 رشته مختلف علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد .

به گزارش بویرنیوز، دکتر صدراله محرابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا،گفت: از این تعداد ۱۶نفر در چهار رشته دستیار تخصصی، قریب ۴۰نفر در هشت رشته کارشناسی ارشد، 24نفر در رشته دندانپزشکی و 112نفر در رشته پزشکی مقطع دکترای عمومی و 250 نفر در ۱۴رشته کاردانی و کارشناسی این دانشگاه پذیرفته شدند .

وی با بیان اینکه دانشجویان دستیار تخصصی از ۲۰شهریور ماه با برگزاری کارگاه‌های مختلف توانمندسازی فعالیت خود را شروع کردند، افزود: در سایر رشته ها به جز کارشناسی ارشد که ثبت نام آنان به صورت حضوری در دهم مهر ماه انجام و ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مدیریت آموزش از 28 تا 31 شهریور ماه سالجاری انجام شده، ثبت نام حضوری و شروع کلاس‌ها از دوم تا چهارم مهر ماه جهت گروه‌های مختلف انجام می شود .

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: به علت افزایش ظرفیت رشته پزشکی عمومی امسال برای اولین بار در دانشگاه  برای دو نیمسال مهر و بهمن دانشجوی پزشکی پذیرش شده است .

محرابی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 1990 نفر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مشغول تحصیل بودند که تعدادی از آنها فارغ التحصیل شدند و با پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید تعداد دانشجویان این دانشگاه به 2050 نفر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: دانشجویان ضمن حفظ اخلاق و رعایت قوانین آموزشی با تلاش و جدیت برای کسب دانش و معرفت و یادگیری مهارتهای عملی منطبق با نیازهای جامعه  تلاش کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252725
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. س گفت:

    احسن بر دکتر محرابی عزیز

دیدگاه شما