سه شنبه 17 مرداد 1396 - 21:32

پیام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

گروه اجتماعی- مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پیام هایی ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش بویرنیوز متن پیام ها بدین شرح است.

? رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج طی پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت؛
متن این پیام در ادامه می آید:

بسمه تعالی

اطلاع‌رسانی مناسب قابلیت ها، فرصت ها و دستاوردهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه تولید و سرمایه گذاری و انعکاس به موقع اخبار این حوزه به جامعه بزرگ و فرهیخته کشور عزیزمان ایران و مردم بزرگوار استان، مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.

لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه اقتصادی استان همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بهره برده ایم ، این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی و پرتلاشی که درحوزه های مختلف بالاخص درحوزه اقتصادی به انعکاس اخبار و اطلاعات این بخش از جامعه می پردازند تبریک عرض می نمایم.
از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

با آرزوی توفیق الهی
جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

**************************

در روزگاری که بیش از همیشه با بروز تحولات بسیار در عرصه تکنولوژی و فضای مجازی، تشخیص سره از ناسره دشوار شده، تلاش خبرنگاران در نشان دادن مسیر درست، تلاش مضاعفی را می طلبد.

اکنون اهمیت این حرفه، بیش از هر زمان دیگری عیان شده و شما خبرنگاران راستین، نقش پررنگی را در بهبود شرایط و ایجاد سلامت روانی جامعه ایفا می کنید.

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی آحاد جامعه در زمره سخت ترین و دشوارترین موضوعاتی است که شما از این آزمونها چه در سرما و چه در گرما سربلند بیرون آمدید اینجا ب این رسالت سنگین که مهمترین بخش آن حرفه و رسالت خبرنگاری است را به شما که خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به همه جامعه هستید تبریک عرض نموده و از ایزد منان برای تک تک شما آرزوی سلامتی و تندرستی و بهروزی را دارم
موفقیت قرین راهتان سلامت سایه گستر بام زندگیتان باد

 

دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

 

به روز می شود…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=243992
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما