پنجشنبه 3 اسفند 1391 - 21:36

چوبه دار نتیجه دوستی دختر خاله

بویرنیوز:

پسر جوانی که به خاطر هجوم چند پسر به خانه خاله اش یکی از آنها را به قتل رسانده بود،

پسر جوانی که به خاطر هجوم چند پسر به خانه خاله اش یکی از آنها را به قتل رسانده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.در این پرونده سجاد 21 ساله متهم به قتل علیرضا است. او شامگاه 30 خرداد سال گذشته در جریان یک درگیری در تهرانپاس با ضربه چاقو مرتکب این قتل شد.

 

به گزارش حوادث دات نت به نقل از مهر، وی دیروز در جلسه محاکمه اش که در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد در دفاع از خود گفت : روز حادثه ما به خانه خاله خود در تهرانپارس رفته بودیم. دختر خاله ام به نام بیتا با یکی از متهمان پرونده به نام حمید دوست بود و می خواستند با هم ازدواج کنند اما خاله ام مخالف این ازدواج بود و شناسنامه او را نمی داد. صبح روز حادثه حميد براي گرفتن شناسنامه به خانه خاله ام مراجعه کرده بود که اسپري اشک آورش در داخل خانه جاي ماند. شب که دوباره برگشتند، خواهرم به نام سميه با همان اسپري شروع به پاشيدن در داخل خانه کرد. در آن لحظه من به آشپزخانه نزديکتر بوده و توانستم تا چاقويي را برداشته و پرتاب کردم که به پاي عليرضا (مقتول ) برخورد کرد و باعث خونريزي پاي او شد; بلافاصله حميد و دوستانش از خانه خارج شده و من پس از خروج آنها از با شماره 110 تماس گرفتم و در آن لحظه به هيچ عنوان فکر نمي کردم که چاقويي که پرتاب کرده ام باعث مرگ يک نفر شود.

در ادامه هفت متهم دیگر پرونده که در این درگیری حضور داشتند به دفاع از خود پرداختند.

قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پس از بررسی پرونده و دفاعیات متهمان ، سجاد را به اتهام مشارکت در قتل به قصاص محکوم کردند. هفت متهم دیگر پرونده هم به زندان محکوم شدند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23653
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما