چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 14:55

دومین حکم مرگ برای قاچاقچی جنایتکار

بویرنیوز: ماجرای سرقت کوله پشتی‌اي که باعث شد پسر جوانی با شلیک گلوله به قتل برسد با صدور حکم قصاص عامل تیراندازی به پایان رسید.

به گزارش قانون، شهریور ماه سال ۹۰ محمدعلی ۳۵ ساله معروف به محمدلره در جریان یک درگیری جوان ۲۷ ساله‌ای به نام علی را با شلیک گلوله به قتل رساند. او پس از این جنایت به اتهام خرید و فروش مواد مخدر روانه زندان شده بود که ماموران او را در زندان شناسایی و نهم بهمن ماه سال گذشته او را دستگیر کردند.

روز محاکمه این پرونده که در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری به ریاست قاضی همتیار و ۴ قاضی مستشار برگزار شد محمدلره با قبول اتهاماتش گفت: «شب حادثه در حوالی رسالت منتظر تاکسی بودم که یک پراید با ۴ سرنشین دختر و پسر ۵۰ متر جلو‌تر از من توقف کرد و دنده عقب گرفت. احتمال می‌دادم آن‌ها قصد سرقت داشته باشند به همین خاطر یک موتور گرفتم و سعی کردم از محل دور شوم. راننده پراید خودش را به نزدیکی من رساند و یکی از سرنشینان خواست که به آن‌ها مواد مخدر بفروشم. ابتدا مخالفت کردم که او اصرار کرد به خاطر دختری که همراه‌شان بود این کار را انجام دهم. وقتی برای فروش مواد توقف کردم یکی از سرنشینان پراید خودش را به من رساند و در یک لحظه کوله پشتی‌ام را سرقت کرد. من هم با اسلحه‌ای که همراه داشتم به سوی او گرفتم و بی‌هدف شلیک کردم که بعد از دستگیری متوجه شدم یکی از سرنشینان پراید کشته شده است. روز حادثه مقداری مواد مخدر به یک افغانی دادم و به جای پولش این اسلحه را از او گرفتم. بعد از تیراندازی اسلحه را در یک سطل زباله در خیابان دردشت انداختم. من قصد کشتن کسی را نداشتم و فقط می‌خواستم دزدان کیفم از ترس صدای شلیک گلوگه کوله پشتی را پس بدهند. حتی قیافه مقتول را به خاطر ندارم و شب‌ها راحت می‌خوابم.

از سوی دیگر به خاطر مواد مخدر به اعدام محکوم شده‌ام و هیچ دلیلی برای دروغ گفتن در این دادگاه ندارم. البته من مطمئن نیستم گلوله‌ای که شلیک کردم باعث این قتل شده باشد.» پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند و برای محمدعلی به اتهام قتل نفس حکم قصاص صادر کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23525
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما