دوشنبه 23 بهمن 1391 - 15:24

باند 6 نفره توزیع مواد مخدر در یاسوج متلاشی شد

بویرنیوز:

: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از متلاشی شدن باند 6 نفره توزیع مواد مخدر در شهر یاسوج مرکز این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: باند 6 نفره توزیع مواد مخدر در یاسوج متلاشی شد

سرهنگ محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از متلاشی شدن باند 6 نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بویراحمد طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

این مسئول ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این ‌که باندی در شهر یاسوج در امر تهیه و توزیع قرص‌های غیر مجاز فعالیت گسترده‌ای دارند، رسیدگی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خسروی ادامه داد: در پی چندین هفته کارهای اطلاعاتی و پلیسی باند مورد نظر شناسایی و محل فعالیت آن‌ها در یک اقدام غافلگیر کننده با کسب دستور قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مأموران این پلیس در استان منزل سرکرده باند را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیر کننده وی را به همراه پنج نفر از همدستانش که در امر توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر کردند.

خسروی اظهار کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این باند، مقادیری انواع مواد مخدر بسته‌بندی شده و آماده فروش کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا شش نفر متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با هشدار شدید به توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح این استان متذکر شد: مأموران این پلیس بدون مماشات و در هر ساعت و در هر مکانی آماده برخورد قانونی با این گونه سودجویان هستند که کانون گرم خانواده‌ها را نشانه رفته‌اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=22707
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما