دوشنبه 23 بهمن 1391 - 14:44

جان باختن ناراحت کننده جوان یاسوجی

بویرنیوز:     سرهنگ علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مرد 29 ساله به دلیل گاز گرفتگی و خفگی ناشی از استشمام گاز منو اکسید کربن در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.

وی افزود: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در شهرستان بویراحمد و گزارش یک مورد گاز گرفتگی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر یاسوج، مأموران کلانتری 12 یاسوج به همراه عوامل اورژانس به سرعت در محل حاضر شدند.

این مسئول انتظامی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تحقیقات و مشاهدات مأموران حکایت از آن داشت که مرد 29 ساله بر اثر نشت گاز منو اکسید کربن در منزل دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده است.

کاشانی در ادامه گفت: همسر و فرزند پسر 14 ساله این خانواده که آن‌ها نیز دچار گاز گرفتگی شده بودند تحت مداوای پزشکان در یاسوج قرار گرفتند.

وی افزود: مأموران کلانتری 12 یاسوج با هماهنگی مقامات قضایی جسد متوفی را برای بررسی بیشتر علت مرگ به پزشکی قانونی این شهرستان منتقل کردند.

این فرمانده ارشد انتظامی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی اظهار کرد: مهم‌ترین عامل بروز گاز گرفتگی غفلت، عدم آگاهی و استفاده نادرست از وسایل گازسوز است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=22687
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. من از بوير گفت:

    خودش 29 سالشه بچش 14 سالش

    • ناشناس گفت:

      طفلکی یلی جوون بوده فک کنم اشتباه شده ها یعنی بچش ۱۴ سالش بوده خودش بچست ها۲۹ سالشه

دیدگاه شما