یکشنبه 22 بهمن 1391 - 17:20

کهگیلویه و بویراحمد نمره اول شد+تصاویر

بویرنیوز:

مردم مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز همزمان با سراسر کشور، مردم 17شهر کهگیلویه و بویراحمد به خیابانها آمدند و 34سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم ولایتمدار این استان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و عوامل آن اعلام کردند.

همچنین راهپیمایان با شعار لبیک یا خامنه ای، ما همه سرباز تو ایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، بر اطاعت از مقام عظمای ولایت تاکید کردند.

عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد نیز با لباسهای محلی و تفنگ های برنوی خود در این راهپیمایی شرکت کردند و بار دیگر آمادگی خود را همچون گذشته برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کردند.

حضور چشمگیر مردم و مسئولین در کنار هم جلوه ای زیبا از وحدت و انسجام مردم با خادمان خود بود که در این راهپیمایی تجلی یافت.

ورزشکاران، هنرمندان، اصناف، خانواده شهدا و جانبازان هم با حضور و حملپلاکارد در میان شهروندان با آرمانهای امام انقلاب تجدید بیعت کردند.

همچنین دانش آموزان و دانشجویان نیز همگام با دیگر اقشار مردم با حضور در این راهپیمایی، آمادگی خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اعلام کردند.

اجرای سرود توسط 1357 دانش آموز، برپایی ایستگاههای نقاشی برای کودکان و نوجوانان و به  آتش کشیدن آدمک های اوباما و نتانیاهو از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه در یاسوج و دیگر شهرهای استان بود.

راهپیمایان در پایان با قرائت بیانیه ای بر اطاعت محض از مقام معظم رهبری، پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی، لزوم حفظ آرامش کشور ، رفع مشکات معیشتی مردم و … تاکید کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=22549
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما