شنبه 14 بهمن 1391 - 21:31

جشن ویژه شهرداری یاسوج برای پیروزی انقلاب+تصاویر

بویرنیوز: به مناسبت گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) به کشور، بیش از ۷۰۰ خودروی تاکسی در مسیر فرودگاه آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج تا گلزار شهدای این شهر رژه خودرویی برگزار کردند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایل نیوز ، روز پنجشنبه مدیر عامل تاکسیرانی یاسوج در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ندای سروک افزود : این مراسم به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن بزرگ اسلامی تدارک دیده شده است .
 مهندس علي تاج اميري اظهار داشت : تمام تاکسی ها به پرچم و شعارهای انقلابی مزین شده اند و با حضور پرشور رانندگان همیشه در صحنه و انقلابی این شهر که همیشه همسو و پشتیبان آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی بوده اند به اجرا درآمد.
وی هدف از اجرای این مراسم را تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت : ناوگان حمل و نقل عمومی شهر و رانندگان زحمتکش بار دیگر حضور خود را در تمامی عرصه ها به جهانیان ثابت کردندو مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی زدند.

 تاجمیری مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر یاسوج  اظهار داشت : آغاز حاکمیت نظام مقدس اسلامی احیای فرهنگ ناب محمدی است.
وی گفت: دهه مبارک فجر بازتاب آرمان های بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و هزاران آلاله به خون خفته انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پژواک ارزش ها ، خدمات و دستاورد های بزرگ دانشمندان و جوانان در تمام عرصه ها است.

 همچنین مجید مهدی نژاد مسئول روابط عمومی شهرداری شهر یاسوج در حاشیه این مراسم  با گرامی داشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: این ایام بهترین فرصت برای تبیین خدمات ارزنده انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوی اسلامی به مردم ایران و جهان است.
وی افزود: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، مردم آزادی خواه جهان باور کردند که اگر عزم و اراده ملی و رهبر توانمند و شجاع وجود داشته باشد، می توان با دست خالی هم بر دشمنان و زورگویان پیروز شد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سرآغازی برای شکل گیری بیداری اسلامی در جهان بود، تصریح کرد: امروز به لطف خداوند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی ایران مرز های جغرافیایی را درنوردیده و طبق فرموده امام راحل (ره) به جهان صادر شده است.
مهدی نژاد با اشاره به برخی پیشرفت های استان کهگیلویه و بویراحمد  پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حکومت مستبد و بیدادگر پهلوی سعی داشت با ترویج بی بند و باری در جامعه به نام تجدد و ترویج مصرف گرایی در جامعه ایران، اهداف بیگانگان را در کشور دنبال کند و به مردم ایران تلقین می کرد که ایرانی توانایی ساختن هیچ چیز را ندارد.
وی ادامه داد: به لطف خداوند امروزه شاهد هستیم که ایران اسلامی حتی در دورافتاده ترین شهرها و روستاها نیز به پیشرفت رسیده و در بسیاری از زمینه ها دانشمندان جوان ایرانی از تمام جهان جلو هستند.


DSCN0009DSCN0041DSCN0072

DSCN0044

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21931
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کلاغ نیوز گفت:

    بار كلا

  2. مرضیه گفت:

    خب یعنی که چی.اين همه ايده.بابايه هواي پاک داريم يه طبيعت قشنگ.هي باماشين رژه برين اينم ازمون بگيرين.اگه خيلي هنردارين يه کارمفيدانجام بدين

دیدگاه شما