جمعه 19 آذر 1395 - 23:28

کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد/اشتغالزایی 2000 نفر در بزرگترین واحد تولیدی استان

مظاهری افزود: طی آیینی از کارآفرین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.

گروه اقتصادی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد لهراسب باقری را به عنوان کارآفرین برتر استان معرفی کرد.

به گزارش بویرنیوز؛ صابر مظاهری در جمع خبرنگاران، مجتمع تولیدی صنعتی بین المللی دنا صنعت را بزرگترین تولید کننده لوله های پلی اتیلن در کشور دانست و گفت: این مجتمع نقش مهمی در تولید لوله های پلی اتیلنی مورد نیاز شرکت ها و دستگاه های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، پتروشیمی، نفت و گاز و آبیاری کشاورزی داشته است.

____20120423_1850275395

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجتمع تولیدی صنعتی بین المللی دنا صنعت، ایران را صاحب امتیاز ارزنده تولید لوله های پلی اتیلن کرده است، افزود: مجتمع دنا صنعت در دامنه کوه با صلابت دنا با سرمایه گذاری 155 میلیون یورو و ظرفیت تولید سالانه 85 هزار تن احداث شده است.

وی لهراسب باقری، مدیرعامل این مجتمع تولیدی صنعتی را کارآفرین برتر استان دانست و اظهار کرد: اشتغالزایی مجتمع تولیدی صنعتی بین المللی دنا صنعت دو هزار نفر به صورت  مستقیم و غیرمستقیم است.

مظاهری افزود: طی آیینی از کارآفرین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.

گفتنی است لهراسب باقری پیش از این نیز در سالهای متمادی به عنوان کارآفرین برتر استانی و ملی انتخاب و معرفی شده بود، امسال نیز برای چندمین سال متوالی امسال عنوان کارآفرین برتر در استان محروم اما مستعد “کهگیلویه و بویراحمد” به وی رسید.

باقری علاوه بر مجتمع تولیدی صنعتی بین المللی دنا صنعت، مالک جدید کارخانه قند یاسوج و مدیرعامل و سرمایه‌گذار مجتمع عظیم تفریحی، اقامتی، ورزشی و رفاهی آزادی باقری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209560
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حافظ گفت:

    سلام به ایشان تبریک عرض میکنم آن شالله در همه عرصه ها موفق باشند وبه مدیر سایت  خسته نباشید ودست مریزاد باید گفت چراکه نتیجه این حمایت‌ها کاهش بیکاری خواهدبود 

دیدگاه شما