یکشنبه 23 آبان 1395 - 11:07

افشاگری فرماندار در خصوص توزیع ناعادلانه آب در شهرستان بویراحمد

نظری با ابراز گلایه‌مندی از شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم توجه به تخصیص منابع آب شهرستان بویراحمد اذعان کرد: متاسفانه متناسب با آب‌های موجود در شهرستان تخصیص منابع آبی به بویراحمد عادلانه نبوده است.

به گزارش بویرنیوز، فرماندار بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم توجه به تخصیص منابع آب شهرستان بویراحمد اذعان کرد: متاسفانه متناسب با آب‌های موجود در شهرستان تخصیص منابع آبی به بویراحمد عادلانه نبوده است.

سید محمدکاظم نظری امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان بویراحمد ضمن قدردانی از خدمات جهاد کشاورزی شهرستان در راستای حمایت و اجرای برنامه‌های مطلوب ویژه کشاورزان اظهار کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم گام‌های خوبی در حوزه کشاورزی برداشته شده که مصداق واقعی آن تولید مازاد گندم و اجرای چند طرح آبیاری در شهرستان است.

315-620x279

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این شهرستان کوهستانی بوده و می‌توان از اراضی شیب‌دار آن بهره‌برداری لازم را برد، گفت: با تغییر الگوی کشت در شهرستان می‌توان شاهد وضعیت مطلوب‌تری در سطح شهرستان بود.

نظری بر ترویج فرهنگ تغییر الگوی کشت در شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: باید شیوه کشت مناسب با برگزاری دوره‌های آموزشی به کشاورزان آموزش داده شود چراکه با تغییر الگوی کشت  کاهش مصرف آب و تولید محصولات بیشتری را خواهیم داشت.

این مسئول از خلاء‌های بخش کشاورزی را تغییر الگوی کشت در بویراحمد عنوان کرد و گفت: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد باید بر روی تغییر الگوی کشت و نوع کشت اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عدالت در منابع آبی شهرستان رعایت نشده، گفت: تخصیص منابع آبی بخشی از آن کشوری و بخشی استانی بوده که تمام تلاشمان را برای تخصیص منابع آبی شهرستان بکار می‌گیریم چراکه در حق شهرستان بویراحمد در این خصوص ظلم شده و کمترین منابع آبی به آن تخصیص داده شده است.

نظری با ابراز گلایه‌مندی از شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم توجه به تخصیص منابع آب شهرستان بویراحمد اذعان کرد: متاسفانه متناسب با آب‌های موجود در شهرستان تخصیص منابع آبی به بویراحمد عادلانه نبوده است.

وی اذعان کرد: متاسفانه متناسب با آب‌های جاری، چاه‌ها و طرح‌های اجرایی منابع آبی به شهرستان بویراحمد تخصیص داده نشده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=207193
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما