جمعه 21 آبان 1395 - 10:12

آخرین وضعیت فرودگاه و راه آهن یاسوج/مدیران ضعیف تغییر می کنند/فرمول توزیع بودجه استان

در گذشته شهرستان های بویراحمد و دنا ابا توسعه نیافتگی های شدیدی به خصوص در حوزه راه و مراکز درمانی دست و پنجه نرم می کرد.

گروه سیاسی- نماینده بویراحمد و دنا به همراه مدیر و کارکنان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان دیدار و  از آنها تجلیل کرد.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی در این دیدار اظهار داشت: توفیقی شد که امروز در منزل شهیدی هستیم که از جان ارزشمند خود برای نظام و مردم در طبق اخلاص گذاشت.

وی تصریح کرد: نظام و انقلاب ما با چالش های فراوانی روبرو بوده که بحمداله سپر فولادی مردم و شهدایی که جانشان را برای تضمین این انقلاب دادند آنرا از همه این مسائل مصون داشته است.

SONY DSC

نمایند بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ودیعه ای گرانبها به همه مظلومان عالم از جانب امام خمینی (ره) و با عنایت ویژه امام زمان بوده که امروز وظیفه همه ما حراست از این میراث ارزشمند و گرانبهای عالم اسلام است.

وی بیان داشت: بدون تردید همه ما به اقدام ارزشمند این شهدا افتخار می کنیم و وظیفه داریم ضمن احترام به بازماندگان این حرکت عظیم و انقلابی در زنده نگه داشتن یاد، خاطره و تفکر شهدای عظیم الشان در تمامی اعمال چه فکری و چه عملی توان خود را به کار ببندیم.

زارعی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از رسانه ها در بیان خدمات نظام و دولت به مردم و شفاف سازی اذهان عمومی اظهار داشت: در گذشته شهرستان های بویراحمد و دنا ابا توسعه نیافتگی های شدیدی به خصوص در حوزه راه و مراکز درمانی دست و پنجه نرم می کرد.

SONY DSC

این مسئول افزود: اولویت هایی را تعریف کردیم که مهم ترین ها در زمینه راه، توسعه باند فرودگاه و پروازهای مرکز استان و همچنین راه ریلی بود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های قابل ملاحظه ای در زمینه راه های شهری، برون شهری و روستایی و همچنین پیشرفت قابل قبول در زمینه فاز اول راه ریلی در شهرستان های بویراحمد و دنا را شاهد بودیم، عنوان کرد: علاوه بر این موارد در زمینه سلامت نیز با تجهیز بیمارستان ها، شروع و پیشرفت عملیات بیمارستان بزرگ یاسوج و راه اندازی بخش هایی از جمله مرکز قلب در استان با هدف خدمت رسانی به مردم از هی تلاشی فروگذار نبودیم.

وی در خصوص تغییر مدیران ضعیف هم گفت: خب در وهله اول ارزیابی مدیران بر عهده استانداری است و در ادامه در صورت نیاز نمایندگان هم پیشنهاداتی را ارائه می کنند و اگر مدیری ضعیف عمل کند بدون اغماض رفتار میکنیم.

غلام محمد زارعی در خصوص توزیع بودجه و چگونگی تخصیص به شهرستان ها هم اینطور گفت: بودجه محدود است و به برخی از دستگاه ها آنطور که مطلوب است بودجه نمی رسد اما در خصوص عدالت در تخصیص باید بگویم نه رابطه بازی و نه مساله دیگری دخیل است و فرمولی در استان طراحی شده که بر آن مبنا و به صورت کاملا عادلانه بودجه در بین شهرستان های استان تقسیم می شود.

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا خاطر نشان کرد: در این دوره بحمداله نسبت به گذشته بودجه های بهتری به مرکز استان تزریق شده که نمود آن را در فعالیت های در حال اجرا می بینیم.

SONY DSC

همچنین مدیرعامل سازمان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید بیان داشت: امروز امنیت و آرامش جامعه قطع به یقین مرهون خدمات، ایثارگری ها و رشادت شهدای بزرگوار است.

جهان بین تصریح کرد: بزرگداشت و تجلیل از شهدا وظیفه همگانی است و هر کس باید به نوبه خود قدمی در راستای زنده نگه داشتن سیره و منش ارزشمند شهدای گرانقدر نظام به خصوص شهدای مدافع حرم بردارد.

وی اشاعه تفکر شهداء و الگوسازی از رفتار این عزیزان برای جوانان این مرز و بوم را از دیگر هدف های بازدید و سرکشی از خانواده معظم شهداء بیان کرد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=207012
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    برای تغییر مدیر باید مستقیما وارد دستگاههای اجرایی شده و از کارکنان بپرسن نه استاندار ،وگرنه در جلسات استاندارشرکت میکنن اظهار نظر میکنن استاندار فقط در جلسه میبینه اینها را بهترین نظر دهنده در مورد مدیر کارمند است و وزارتخانه، سازمان مدیریت ،خزانه استان،اینها ملاک ارزیابی مدیره نه استانداری

  2. ناشناس گفت:

    درود خدا بر مدافعان حرم …

دیدگاه شما