پنجشنبه 13 آبان 1395 - 19:18

برگزاری اردوی منطقه ای «بقا در شرایط سخت» در چرام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی منطقه‌ای «بقا در شرایط سخت» ویژه تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر چهار استان کشور در شهر چرام در حال برگزاری است که در آن 90 تن از این استان ها حضور دارند.

به گزارش بویرنیوز، سید امان الله جهان بین اظهار داشت: استان های شرکت کننده در این اردو شامل کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام و لرستان است.
وی گفت: این اردوی سه روزه که از روز گذشته /چهارشنبه/ آغاز شده تا فردا ادامه دارد و 90 نفر نیز از چهار استان کشور در آن شرکت کرده‌اند.
جهان بین افزود: مهمترین اهداف برگزاری این اردو شامل آماده سازی اعضای تیم های بهداشت و درمان اضطراری چهار استان کشور برای پاسخگویی به انواع حوادث و سوانح در شرایط دشوار، بالا بردن روحیه کار جمعی و گروهی و ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر بین آنهاست.
وی بیان کرد: وظیفه ذاتی تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر ارائه انواع خدمات بهداشتی و درمانی شامل پزشکی، پرستاری، مامایی، تغذیه، روان شناسی، دارویی و بهداشت محیط به مردم است.
شهرستان چرام به مرکزیت شهر چرام و با جمعیتی افزون بر 32 هزار نفر در 160 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206402
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما