یکشنبه 9 آبان 1395 - 23:37

برپایی سمینار آموزشی قانون برگزاری مناقصات در یاسوج(+جزئیات)

وی با اشاره به برگزاری این سمینا در سه شنبه 11 آبان ساعت۸:۳۰ لغایت ۱۴، تصریح کرد: برای همه شرکت کنندگان، گواهی نامه معتبر صادر خواهد شد.

گروه اقتصادی- سمینار آموزشی قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن برگزار می شود.

به گزارش بویرنیوز؛ شفیع رحیمی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش آگاهی فعالان بخش خصوصی به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، سمینار آموزشی برگزاری مناقصات  توسط اتاق بازرگانی و همکاری سندیکای پیمانکاری برگزار می شود.

رئیس سندیکار پیمانکاری استان گفت: عوامل نظام فنی و اجرایی، کارشناس و ناظران فنی شاغل در دستگاه های دولتی و پیمانکاری، مدیران کل معاونین و ذیحساب دستگاه های اجرایی استان بخشی از جامعه هدف این دوره از سیمنارهای آموزشی به حساب می آیند.

وی با اشاره به برگزاری این سمینا در سه شنبه 11 آبان ساعت۸:۳۰ لغایت ۱۴،  تصریح کرد: برای همه  شرکت کنندگان، گواهی نامه معتبر صادر خواهد شد.

رحیمی پور خاطر نشان کرد: این قبیل آموزش ها در راستای افزایش آگاهی های عمومی و روشنگری حقوق فعالان بخش های خصوصی به ویژه در زمینه برگزاری مناقصات می باشد و حضور در آنها رایگان خواهد بود.

گفتنی است این دوره از سمینارهای آموزشی سندیکای پیمانکاری در یاسوج خیابان دادگستری سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206176
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهندس رضایی گفت:

    واقعا باید از مهندس رحیمپور تشکر کرد که تو این دوره سندیکا تغییر اساسی کرده و تلاش ایشون در راستای اهداف سندیکا قابل تحسین هست خسته نباشید

  2. توفیقی گفت:

    اگر مثل سمینار قبلی باشه که هیچ کمک نه به مهندسین نه به پیمانکاران کرد همون که بر گزار نشه بهتره چون دور قبلی دوستان برنامه بودجه برگزارش کردن کسانی قانون شرح دادان که خودشون تو قانون مشکل دارند و توانی حل مشکلات تو حوزه خودشون و هم ندارند فقط به واسطه دوستان برنامه بودجه و همش از یک شهرستان خاص بودند پس همون بهتر که شرکت نکنیم

  3. محمد گفت:

    بسیار ضعیف بود

دیدگاه شما