دوشنبه 26 مهر 1395 - 21:57

اقدام ارزنده پلیس کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با مواد مخدر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از کشف 2100 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌جاری خبر داد.

 به گزارش بویرنیوز، سرهنگ مهدی انصاری ظهر امروز در بازدید از کشفیان جدید مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد  که با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت به کشفیات جدید اشاره کرد و گفت: طی چند روز اخیر 161 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شده است.

این فرمانده ارشد انتظامی بیان کرد: از این مقدار 108 کیلوگرم  تریاک و 53 کیلوگرم حشیش بوده است.

انصاری گفت: در چند روز گذشته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سه مرحله عملیات با سوداگران مرگ برخورد شد که در این راستا 8 نفر دستگیر و تعداد 5 خودروی قاچاقچیان توقیف و روانه پارکینگ شد.

این فرمانده انتظامی با بیان موفقیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به میزان دو هزار و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مأموران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و ضبط شده که در این زمینه تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و چندین باند نیز متلاشی شده‌اند.

وی در ادامه به یکی از نیازهای مهم و اساسی استان در خصوص ایست بازرسی ثابت اشاره کرد و گفت: به همین منظور و برای موفقیت‌های بیشتر به دو ایست بازرسی ثابت در استان نیاز داریم که در استان این موضوع تصویب شده و منتظر تصویب آن از مرکز هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204840
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ممدو گفت:

    با تشکر از زحمات برادران مبارزه با مواد مخدر لطفا در گچساران نظارت را بیشتر کنید محله رادک فروشندگان مواد بیدادمیکنند

دیدگاه شما