یکشنبه 25 مهر 1395 - 16:02

هشدار پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به نشر تصاویر حوادث

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد گفت: انتشار دهندگان تصاویر حوادث از جمله خودکشی و قتل در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مورد تعقیب پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرند.

 به گزارش بویرنیوز، عبدالحمید پناهی اظهار داشت: با شکایت خانواده های افراد حادثه دیده تمامی منتشر کنندگان این گونه تصاویر توسط پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد تحت پیگیری سریعتر قرار گرفته و با آنان برخورد جدی می شود.

وی افزود: برخی افرادی که در صحنه وقوع حوادث حضور می یابند بدون هیچ ملاحظه ای اقدام به گرفتن عکس و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می کنند.
پناهی بیان کرد: سرعت انتشار این گونه تصاویر بالاست و هنگامی که به دست بستگان درجه یک افراد متوفی می رسد تأثیر روحی و روانی منفی روی آنها دارد.
وی عنوان کرد: این تصاویر علاوه بر خانواده های متوفی احساسات جامعه را جریحه دار می کند و ممکن است به دست خردسالان برسد که برای آنها نیز پیامدهای روحی و روانی خواهد داشت.
در ماه های گذشته تصاویری از چند مورد خودکشی و اجساد افراد حادثه دیده در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و حتی برخی رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204701
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما