یکشنبه 25 مهر 1395 - 15:50

روستایی در کهگیلویه و بویراحمد که ثبت نام سرشماری 100 درصد الکترونیک انجام شد

معاون هماهنگی و امور اجرایی سرشماری بویراحمد گفت: روستای «جوبریز» بویراحمد ثبت‌نام 100 درصدی آمار و نفوس مسکن شد.

 به گزارش بویرنیوز، سید کرامت‌الله فرج‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی نفوس و مسکن اظهار کرد: همزمان با سرشماری در کشور بنا به دستور العمل ثبت‌نام اینترنتی در سطح روستاها با همکاری دهیاری‌ها شروع شد.

فرج زاده 3251

معاون هماهنگی و امور اجرایی سرشماری بویراحمد تعداد خانوارهای ثبت‌نام شده آمار و نفوس مسکن در شهرستان را 18 هزار و 169 خانوار عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با برگزاری جلسات متعدد با بخشداری‌ها و دهیاران و اطلاع‌رسانی لازم طی چند روز گذشته میزان ثبت‌نام شدگان در شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

فرج‌زاده از ثبت‌نام 24/40 درصدی جمعیت شهرستان بویراحمد در سرشماری اینترنتی آمار و نفوس مسکن خبر داد و گفت: امیدواریم در روزهای باقی‌مانده آحاد مردم نسبت به ثبت‌نام اینترنتی آمار و نفوس مسکن اقدام کنند.

معاون هماهنگی و امور اجرایی سرشماری بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در سطح بخش‌ها به نسبت جمعیت خوبی کار ثبت‌نام اینترنتی آمار و نفوس مسکن را انجام دادند، گفت: بخش مرکزی با 15 هزار و 805 خانوار با جمعیتی بالغ بر 61 هزار 318 نفر بیشترین آمار ثبت‌نام شده در بین چهار بخش شهرستان را دارد.

این مسؤول بخش لوداب را دومین بخش با هزار و 510 خانوار و جمعیت پنج هزار و 912 نفر در ثبت اینترنتی آمار و نفوس مسکن عنوان کرد و گفت: بخش مارگون با 2 هزار و 614 نفر با 631 خانوار بوده است.

فرج‌زاده با بیان اینکه بخش مارگون جمعیت بسیار زیادی در خود جای دارد، گفت: دهیار روستای جوبریز بخش مارگون طی اقدامی تمامی اهالی روستا را در سامانه اینترنتی آمار و نفوس مسکن ثبت کرده است.

وی تعداد خانوارهای روستای جوبریز را 108 خانوار با 408 نفر جمعیت عنوان کرد و گفت: همزمان با آغاز سرشماری آمار و نفوس مسکن این دهیار  فعال اقدام به ثبت‌نام اهالی روستا کرده است.

معاون هماهنگی و امور اجرایی سرشماری بویراحمد با بیان اینکه روستای جوبریز از توابع بخش مارگون بوده و فاصله زیادی با مرکز استان دارد، گفت: بر حسب وظیفه همزمان با آغاز ثبت‌نام سرشماری آمار و نفوس مسکن اولین روستای پیشگام در ثبت‌نام 100 درصدی آمار بوده است.

فرج‌زاده تصریح کرد: با ثبت‌نام تمامی مردم روستا اولین نتیجه سرشماری آمار و نفوس مسکن در دورافتاده‌ترین روستای بویراحمد مشخص شد.

این مسؤول بیان داشت: مردم روستای جوبریز مشارکت خوبی در ثبت‌نام اینترنتی آمار و نفوس مسکن داشتند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204699
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    یه سوال دارم خدایی چرا باید این روستا صد در صد الکترونیکی ثبت نام کنه . اون جوانای بدبختی که امیدوار بودن یک تومنی از بابت انجام سرشماری گیرش بیاد باید چیکار کنند. چرا ما اینقده بدبختیم که فقط دنبال اسمیم. بابا الکترونیکی مال تهران که تمامی افراد خانواده از صبح تا شب سر کارن و کسی تو خونه نیست که جواب مامورای سرشماری رو بده نه مال ما بدبختا که تمام اهل خانواده از بیکاری صبح تا شبو تو خونخ خوابیدن. ا

  2. محمد گفت:

    اون دهیاری که اومده کل ده رو ثبت نام کرده ظلم زیادی به اون مردم کرده: یکی اینکه اگه از تهران نگاه کنند میگن چنین روستایی محروم نیست که خونواده ها ثبت نام اینترنتی کرده چون نفوذ اینترنتیش صد در صده. دوم اینکه برای خودشیرینی نون چند تا جوون که میتونستند بعنوان مامور حقوقی دریافت کنند رو سنگ کرده، من اگه یک کاره ای بودم کاری میکردم که این دهیار و امثال اون دیگه از کارا نکنن. اما تواستان ما غیرت مرده و هرکی بدنبال اینه که فقط خودشو مطرح کنه

  3. ناشناس گفت:

    باسلام اولا سرشماری ربطی به محرومیت روستا نداره  وبعدش هم ماموره سرشماری به درب خونه ها میره  ومامور کارش خیلی راحتره  زودتر کارش انجام میگره  ودهیاران خیلی زحمت میکشن برا سرشماری

  4. ناشناس گفت:

    اگه میگفتند سرشماری نکنی یارانه قطع میشه از حول حلیم همه در دیگ می افتادن.تا آمار درستی نباشه برنامه ریزی هم نیست.در یکی از روستا ها دهیار بدون اینکه مردم متوجه باشند خانه ها را در مقابل سیل بیمه کرده بود اتفاقا همین روستا گرفتار سیل شده بود ومردم بعد از وقوع حادثه فهمیدن که که بیمه شده اند.کار این دهیاران قابل تقدیره.دست مریزاد

  5. احسان شاکری جهان آباد گفت:

    سلام .آدرس ما اکبر آباد پیر چوپان 2 هست. 10 سال پیش پروانه ساختمانی. امتیاز آب برق و گاز و مالیات ما شهری بوده پلاک شهری داریم همه ما میدونیم که جزء شهر هستیم دوره قبل سرشماری ما همین جا بودیم و جزء شهر بودیم. حالا چرا امروز که مامور سرشماری اومده. و ما کد آماری ثبت نام اینترنت ی رو بهش دادم گفت که شما اشتباه ثبت نام کرده اید و جزء روستا هستید و مجددا اطلاعات ما رو تک به تک خواست. وقتی علت رو پرسیدم گفت من هیچ اطلاعی ندارم فقط به من این محدوده رو دادن برای سرشماری و گفتن جزء روستا هستن و تو باید این جمعیت رو جزء روستا ثبت نام کنی. خواهشمندم ای موضوع رو پیگیری کنید. ممنونم

دیدگاه شما