دوشنبه 19 مهر 1395 - 10:32

شرکت در سرشماری الکترونیکی گامی در جهت توسعه و اقتصاد مقاومتی/مردم نگران اطلاعاتشان نباشند(+تصاویر و توضیحات)

بدون شک برنامه ریزی برای توسعه نیاز به داشتن آمارهای دقیق و قابل اعتماد دارد و در این مسیر همکاری مردم جزو ضروریات امر می باشد.

گروه اجتماعی- بدون شک برنامه ریزی برای توسعه نیاز به داشتن آمارهای دقیق و قابل اعتماد دارد و در این مسیر همکاری مردم جزو ضروریات امر می باشد.

به گزارش بویرنیوز، سرشماری نفوس و مسکن سال 95 متفاوت تر از سایر آمارگیری ها و این بار ابتدا به صورت الکترونیکی از هرجای کشور قابل انجام است و در ادامه به صورت حضوری نیز انجام خواهد شد.

فارغ از بالارفتن سرعت ثبت اطلاعات مردم و دقیق تر شدن روند سرشماری، کاهش هزینه های میلیاردی این طرح می تواند هدیه بزرگ مردم به دولت و کمک به عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باشد.

به گزارش بویرنیوز، در ثبت نام اینترنتی سرشماری 95 مردم با مراجعه به اینترنت می توانند هم در وقت خود صرفه جویی کنند و هم با فراغ بال بیشتر به ثبت دقیق اطلاعاتشان بپردازند و باید مطمئن باشند این اطلاعات صرفاً در جهت برنامه ریزی های توسعه ای به کار گرفته می شود و با این اقدام هر کدام از خانواده ها می توانند گامی در توسعه شهر و دیار خود داشته بردارند.

استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ثبت نام اینترنتی سرشماری مقام 19 را از بین 31 استان کشور دارد که در روزهای آینده می توان به بهبود این رتبه کمک های شایانی کرد.

مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ( www.sarshomari95.ir ) و مطالعه توضیحات ابتدایی سایت با کلیک بر روی تایید و ادامه نسبت به درج اطلاعات خود اقدام کنند.

گفتنی است ابتدا باید شماره ملی سرپرست و کد 5 رقمی موجود در تصویر که شامل حرف و عدد است را وارد نمود.

1

در ادامه همانطور که خواهید دید نسبت به تکمیل اطلاعات سرپرست و سایر اعضای خانواده از طریق ثبت فرد جدید اقدام و در پایان یا تایید اطلاعات درج شده نسبت به دریافت کد سرشماری اقدام نمود.

دقت کنید؛ هم اطلاعات سرپرست و هم تمامی افرادی که در خانه هستند و عضوی از خانه هستند یا تحت تکفل سرپرست هستند(مثل پدر یا مادر  و یا خواهر و برادری که با سرپرست هم خرج هستند) باید ثبت شود.

2

به گزارش بویرنیوز، همانطور که بارها گفته شد این اطلاعات کاملا محرمانه محافظت خواهد شد و صرفا در برنامه ریزی ها به کار گرفته می شود، و مردم تا 24 مهر فرصت دارند با مراجعه به سایت سرشماری به صورت اینترنتی اطلاعات خود را وارد سامانه نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204336
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. غلو گفت:

    تو را بخدا در استان محرومی مثل ما که اینهمه جوون بیکارن، اینهمه تبلیغ ثبت نام الکترونیکی نکنید تا چند تا جوون حداقل برای آمارگیری بیان در منزل افراد و برای یک ماهی هم که شده یه حقوقی دریافت کنند.

  2. ارجمندی گفت:

    ممنون از اطلاع رسانیتون

  3. کریمی گفت:

    عالی بود ممنون برادرا

  4. سجاد گفت:

    من فقط به خاطر اون 2گیگ جازه اینترنت بصورت اینترنتی ثبت نام کردم وگرنه هیچ اعتقادی به این سرشماریها ندارم و تا اون 2گیگ راهم نگیرم کدرهگیری ام را به مامور سرشماری نمی دهم

دیدگاه شما