جمعه 16 مهر 1395 - 11:47

اولویت پلیس کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: جذب و حفظ مشارکت مردمی و اعتماد سازی اولویت پلس این استان برای ایجاد امنیت پایدار است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی پلیس کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ مهدی انصاری روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی پلیس با ائمه جمعه و جماعات، سران طوایف، معتمدان و ریش سفیدان ابراز داشت: افراد معتمد و ریش سفیدان بهترین یاور و کمک کار پلیس در جامعه برای ایجاد و تولید امنیت پایدار به شمار می آیند.
وی افزود: معتمد پلیس یک رکن مشورتی، متناسب با نیازهای محلات مختلف است.
انصاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خواهان استفاده از ظرفیت های برون سازمانی برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار است، گفت: جلب مشارکت مردمی و اعتمادسازی مهم ترین سرمایه های اجتماعی به شمار می رود که پلیس به دنبال جذب و حفظ آنها است.
وی هدف از بزرگداشت هفته نیروی انتظامی را انعکاس عملکرد سالانه و تلاش مضاعف در برقراری نظم و انضباط عمومی و مبارزه با جرائم عنوان کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از امن ترین استان های کشور است که این مهم با تلاش مأموران نیروی انتظامی و تعامل ارزنده مردم با پلیس محقق شده است.
انصاری بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار ملی در تأمین امنیت، نخستین مؤلفه توسعه پایدار در هر جامعه ای محسوب می شود.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، توسعه سرمایه اجتماعی را از اولویت های ایجاد امنیت و اقتدار یک جامعه دانست و گفت: مأموران ناجا شبانه روز برای تأمین امنیت شهروندان کوشیده و در این راه جان خود را نیز به خطر انداخته اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204144
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما