دوشنبه 12 مهر 1395 - 20:52

پشت پرده انتقادات برخی اعضای شورای شهر یاسوج فاش شد(+جزئیات)

جلسه شورای شهر یاسوج در حالی برگزار شد که پاسخ تند رئیس شورا به اظهارات برخی اعضای شورا در رسانه ها را در بر داشت.

 گروه اجتماعی- جلسه شورای شهر یاسوج در حالی برگزار شد که پاسخ تند رئیس شورا به اظهارات برخی اعضای شورا در رسانه ها را در بر داشت.

به گزارش بویرنیوز؛ در این جلسه رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه کسی سخنگوی شورا نیست و اظهار نظرهای دوستان در رسانه ها شخصی است، تصریح کرد: همه ما اگر نقدی می کنیم در ابتدا باید عملکرد خودمان را به بوته نقد ببریم.

هدایت اکبری بیان داشت: برخی دوستان مدام از ضعف در شورا، غارت اموال مردم  و الفاظ نامناسب دیگری استفاده می کنند که به عقیده بنده این افراد عملکرد ضعیف خودشان را به دیگر اعضای شورا نسبت می دهند.

SONY DSC

وی عنوان کرد: خیلی از افراد شورای شهر یاسوج از زندگی شخصی و خانواده خود می گذرند تا به مردم خدمتت کنند و به نظرم اینکه همه اقدامات نادیده گرفته شود اخلاقی نیست و همان اعضا باید بگویند اگر شورا منفعل بوده قریب به 400 جلسه ای که آمده اند برای چه بوده است؟!

اکبری با اشاره به اینکه اعضای شورا نماینده مردم و خدمت گذار آنها هستند و حرمت مردم باید تماما رعایت شود، گفت: برخی دوستان اگر شهرداری به بیان عملکرد و اقداماتش بپردازد می گویند همش تبلیغ است، اگر هم در اطلاع رسانی کم بگذارد می گویند کاری نمی کند و فکر میکنیم این رویه منطقی و اخلاقی نیست.

رئیس شورای شهر یاسوج افزود: شهرداری یاسوج با توجه به مشکلات مادی و مالی و کمبود منابعی که وجود دارد شاید بهترین و فعال ترین دستگاه خدمات رسان در سطح شهر است و این را حجم اقدامات در حال اجرای شهر از پارک ها گرفته تا روشنایی معابر، آسفالت و پیاده روسازی و مواردی از این دست گواهی می دهد و البته این اقدامات بدون همکاری و همراهی شورا ممکن نبوده است.

این مسئول بیان کرد: همه ما مخالف اقدامات خلاف قانون هستیم و هرجایی لازم باشد با تمام توان جلوی بی عدالتی و کم کاری می ایستیم اما اینکه قبل از اثبات خطایی به رسانه ای کردن آن بپردازیم عین تشویش اذهان عمومی است.

هدایت اکبری با اشاره به اینکه شهرداری یاسوج یکی از دستگاه هایی است که به زعم ما بیشترین نظارت بر آن صورت می گیرد، عنوان کرد: علاوه بر مسائل عمرانی در زمینه فرهنگی و به عنوان مثال در یادوآره 1880 شهید نقش پر رنگ شهرداری را دیدیم و این جای تقدیر دارد.

به گزارش بویرنیوز، در روزهای اخیر برخی از اعضای شورای شهر در حالی از ضعف شورا و شهرداری سخن گفته اند که خود چندین دوره است در آن حضور دارند و برای مردم روشن نیست چه اقدام اثربخشی و یا طرح مثمر ثمری برای مردم ارائه کرده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203887
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضایی باشراانی گفت:

    شیر مرد بویر احمد اکبری شجاع و دست پاک.درود بر تو

  2. عطاالله مهدی پور گفت:

    درود پر مهندس اکبری که با راهکارها  وراه بردها  وتفکر همدلی که دارند همه مساعل قابل حل است 

  3. ياسوج گفت:

    اقايون خودشون رييس بودن همه چي عالي بودحالا يه دفعه ورق برگشت و هدفشون خدمت شد

  4. عسل گفت:

    جناب اقای مهندس اکبری ریس محترم شورای شهر یاسوج از شما انسان نستوه و توانمند خواهش میکنیم که مشکل آسفالت منطقه بلکو را پیگیری و رفع کنید جناب مهندس جان زمستان در راه هست. 

  5. دانشور گفت:

    باتشکر از جناب اقای اکبری عزیزو همکاران محترم در شورا شهر و شهردار محترم لطفا کار پارک حوزه امامت 19 راکد مانده لطفا پیگیری فرمایید

  6. ناشناس گفت:

    درودبراين مرد باتدبير وشرافتمند

دیدگاه شما