پنجشنبه 28 دی 1391 - 16:58

شعر احمدی نژاد با صدای معین +فایل صوتی

بویرنیوز:

تنها دقایقی پس از خروج احمدی نژاد از مجلس رسانه های داخلی و خارجی خبری را روی خروجی قرار دادند که از خواندن این شعر توسط خواننده لس آنجلسی خبر می داد .
“صراط” – روز گذشته دکتر محمود احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و به مدت یک ساعت و بیست دقیقه گزارشی را برای نمایندگان از وضعیت عملکرد و برنامه های باقی مانده دولتش ارائه کرد .
وی در آخرین لحظات سخنرانی اش و در حالی که همچنان پشت تریبون مجلس بود شعری را به عنوان حسن ختام بر زبان جاری کرد که با حاشیه های بسیاری همراه شد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط، تنها دقایقی پس از خروج احمدی نژاد از مجلس رسانه های داخلی و خارجی خبری را روی خروجی قرار دادند که از خواندن این شعر توسط خواننده لس آنجلسی خبر می داد .
بنابراین گزارش این  مصرع از شعر “مردم” پیش از این توسط خواننده لس آنجلسی “معین” خوانده شده بود .
نکته جالب توجه اینجاست که نام این به اصطلاح شاعر بر روی آلبوم بسیاری از خوانندگان مجاز و غیر مجاز درج شده است که علی الظاهر از شهرت خاصی در میان ترانه خوانان برخوردار می باشد.
هنوز مشخص نیست چه کسی به رئیس جمهور پیشنهاد داده بود تا در پایان اظهاراتش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شعری از یک شاعر مسئله دار که توسط خواننده لس آنجلسی قرائت شده بود را قرائت کند .
شاید مقصود رئیس خدمتگزار از قرائت قطعه شعری از یک خواننده لس آنجلسی برای اولین بار در صحن علنی مجلس، پاسخی به اقدام مجلس سابق در طرح اولین سوال از رئیس جمهور در طول تاریخ انقلاب اسلامی باشد!
باید منتظر ماند و دید که در جلسات آتی حضور رئیس مهرورز در صحن علنی مجلس، شعر کدام مطرب و خواننده فراری از لسان گهربار ایشان خارج خواهد شد.
گفتنی است این قطعه شعر با نام مردم توسط افشین مقدم سروده شده و حاوی ابیاتی سیاسی است .
جالب اینجاست که بیت بعدی مصرع مذکور  اگر توسط رئیس جمهور خوانده می شد به نوعی انتقادی نسبت به عملکرد دولت هم محسوب می شد .

برای شنیدن صوت کلمه دانلود را کلیک کنید.
منبع: صراط
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20338
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کنجکاو گفت:

    شعر چه بود؟ درست مطلب بنویسید

    • بهمئی تبار گفت:

      شمالم تا جنوبم عشق چه خاک وگندمی دارم//صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم//بگم این حق هیچکس نیست که باثروت فقیر باشه//کسیکه فرش میبافه نباید رو حصیر باشه// اگر چه سختی از انسان یه کوه درد میسازه //ولی از مردم ما،رنج داره یه مرد میسازه//نگاه کن بچه های کار چه جور تو آب و آتیشن//توی این روزهای سخت کمک خرج پدر میشن//من وتو مردمی هستیم که گنج از رنج میسازیم//به این تاریخ خورشیدی به این فرهنگ مینازیم//من وتو مردمی هستیم که اینده تو مشت ماست//که از هفتاد نسل قبل هزار اسطوره پشت ماست//دریغااااااا

    • کلاغ نیوز گفت:

      کسیکه فرش میبافه نباید رو حصیر باشه

  2. ساجد گفت:

    حتماً یه پیامک براش اومده رفته اون بالا و خونده!!
    از کجا باید میفهمید که شعر مربوط به برادر معینه.
    از این به بعد هیچکس هیچ حرفی رد و بدل نکنه چون احتمالا مربوط به خوانندگان پست فطرت اون وره آبیه!!!
    یا هم اول همه ترانه ها رو کوش کنید که یه وقت ضایع نشید.

  3. ناشناس گفت:

    جوانان ما از بیکاری وگرسنگی دست و پا میزنند اینها سر کی را شیره میمالند

  4. همت گفت:

    حتما باید حرفهای خوب خوب را فقط خارجیها وضد انقلاب بزنند یعنی نباید مسئولین جمهوری اسلامی به نفع مردم ایران هم گاهگاهی حرفی بزنند

  5. بیطرف گفت:

    اگه من وتو وامثال من وتو سرگرم این سیاسی بازیا نشیم نه کسی میتونه سرمون شیره بماله نه اوضامون اینقدر وخیم میشه که به خاطر یه کیسه برنج سر صف هی به هم لگد بزنیم ،نه بیکارمیمونیم و…

  6. مرتضی گفت:

    مطمنا شما بویی از هنر نبرده اید که اینگونه قصد تخریب هنرمند بزرگی مثل معین را دارید

  7. ناشناس گفت:

    استاد معینی یکی از افتخارات موسیقی ملی ماست و همیشه ثابت کرده که در نهایت محبوبیت و شهرت هم میتوان انسان خوبی بود و با حفظ اعتقادات و انجام کارهای خیرخواهانه همیشه در قلب مردمانش باقی بماند.

  8. مرتضی گفت:

    استاد معینی یکی از افتخارات موسیقی ملی ماست و همیشه ثابت کرده که در نهایت محبوبیت و شهرت هم میتوان انسان خوبی بود و با حفظ اعتقادات و انجام کارهای خیرخواهانه همیشه در قلب مردمانش باقی بماند.

  9. ناشناس گفت:

    حرف خوب را از دهن هرکس بشنویم باید آویزه گوش کنیم و همچنین بیان کنیم چون که اساس حرف دست است ما کاری با گوینده نداریم.

  10. ناشناس گفت:

    معین در زمانی که همه ساز دنیا رومیزدند از علی میخوند .زنده باد نجف اباذ

  11. MEHDI گفت:

    بهمنی تبار جان.اون قسمتی که نوشتی رنج داره یه مرد می سازه درستش اینه(درد داره یک مرد می سازه).به هر حال ONLY MMMMMMOOOOOOEEEEEEIIIIIINNNNNN.mer30.

  12. منصور گفت:

    چه فراری چه لس آنجلسی هر چی که باشه استاد معین تو دل همه ی ایرانی ها جا داره حتی دکتر احمدی نژاد،به کوری چشم شما.

  13. OMID گفت:

    فقط معین  عشقم

دیدگاه شما