جمعه 2 مهر 1395 - 9:30

مقاسیه جالب دیدارهای روحانی و احمدی‌نژاد در نیویورک

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در اینفوگرافی به مقایسه دیدارهای روحانی و احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، دکتر حسن روحانی، رییس دولت یازدهم در سفر امسالش به نیویورک با رییسان‌جمهور فرانسه، سوییس، ترکیه، اسلوونی و بلغارستان و هم‌چنین نخست‌وزیران بریتانیا، ایتالیا، ژاپن، سوئد، نروژ، یونان، پاکستان و عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

این در حالی است که دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس دولت دهم در سفر سال 1391 خود به نیویورک با رییسان‌جمهور بولیوی و کومور، نخست‌وزیر سنت وینست و هم‌چنین پادشاه سوازیلند دیدار کرده بود.

180182_961

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203233
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    حالا دیدارهای آقای روحانی فایده ش چیه مثلا..

  2. زهرا.س گفت:

    این امارها آیا مساله ای روهم حل کرده  ضمنا فرافکنی تاکی.دولت احمدی نژاد با دولت های ایتالیا  ژاپن سوئد اسلوونی وترکیه ویونان هم دیدارداشتن .مدعیانی که دیروز به احمدی نژاد انتقاد و دیدار با رئسای جمعور امثال پاکستان رو  نشان از نداشتن دیپلماسی قوی میدانن حالا پاکستان رو هم در دیدارهای دولت یازدهم  درج کردند .علی ایحال دیداری که بدون دستاورد باشد چه سودی دارد؟بعد از چهارسال مدام دیدارهای دیپلماسس چرا تصمیمی درخصوص قیمت نفت گرفته نشد؟؟؟

  3. س گفت:

    با سلام
    .. این بخت برگشته نمی داند که با کی دارد ملاقات میکند .. همون هایی که در دیدارهای رو در رو می خندند ولی از پشت به ما خنجر می زنند.. شماها که دارین الکی احمدی نژاد رو تخریب می کنید یا اینها رو نمی فهمید و یا خودتون رو به نفهمی زده اید .. چرا؟؟؟ فقط باید دید اینبار دوستان چه گلی به سر مملکت زده اند با امضاهای تعهد آورشان…. قراردادهای نفتی ، بحث fatf و برجام بس نبود؟؟؟؟؟؟

  4. متین گفت:

    در زمان احمدی نژاد از لحاظ اختلاس وگم شدن داراییها آمار زیاد و جالب توجهی داشتیم در ضمن ما به این کشورکهای روستا نما باج خوبی هم میدادیم

دیدگاه شما