پنجشنبه 28 دی 1391 - 9:57

برادری برای حفظ آبرو خواهرش را کشت

بویرنیوز:

پرونده مردی که متهم به قتل عمد خواهرش توسط یک قبضه چاقو بود، در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 

به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، مردی حدودا 25 ساله متولد کرمانشاه، محل زندگی تهران، به نام اکبر به دلیل اختلافات خود با خواهرش در یک زمان مناسب با چندین ضربه چاقو، خواهرش را به نام مژده مجروح ساخت که در نهایت خواهر پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان جان باخت.
* خواهرم سعی بر بردن آبروی خانواده را داشت
به گفته متهم، وی به دلیل اشتغال در تهران زندگی می کرد و هر چند ماهی شهرستان و روستای خود برای دیدن اقدام و پدر و مادر خود سفر می کرد، در این سفرها عده ای در رابطه با رویت خواهرش با مردان دیگر به او می گفتند و متهم نیز در حالی شوهر خواهرش به دلایل گوناگون حدود 6 سال در زندان بود و اکنون نیز رد آنجا زندگیش را سپری می کرد، شروع به صحبت و نصیحت خواهر می نمود، که خواهرش در مقابل نصیحت های برادر فحاشی کرده و پاسخی نمی داد.
پس از آزادی شوهرخواهر از زندان آنان به تهران آمده و شهرستان اطراف محلی را برای زندگی انتخاب می کنند که در نهایت پس از 3 روز حضور در تهران در یک بعدازظهر زمانی که شوهر خواهر برای خرید به بیرون می رود، متهم چاقو را از داخل آشپزخانه برداشته و چندین ضربه چاقو به پشت و کمر مقتوله وارد می کند.
پس از رخ دادن این حادثه متهم گریخته که توسط ماموران انتظامی دستگیر می گردد.
همچنین متهم در پایان دفاعیات خود گفت: که حالت روانی و تعادلی مناسبی ندارد و چندین مرتبه برای روان و اعصاب خود قصد داشته که به دکتر مربوطه برود.
متهم درکلام آخر خود به زندگی باآبرو و اعتبار چندین ساله پدرش اشاره نموده و گفت که وی چندین سال پیش فوت نموده و خواهرش در حال ریختن آبروی اجدادیشان بوده است.
در نهایت متهم با قرار بازداشت به زندان روانه شده و پرونده وی جهت صدور حکم و بررسی بیشتر، در اختیار و قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما