سه شنبه 26 مرداد 1395 - 13:41

مبارزه با فساد وارتقاء سلامت اداری دراولویت نخست بازرسی شهرداری یاسوج قرارگرفت

گروه اجتماعی- رییس بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری یاسوج گفت: مبارزه با فساد و ارتقاء سطح  سلامت اداری دراولویت نخست سیاست های راهبردی این نهاد مردمی قرارگرفته است .

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج ؛”فردوس درویش ” روز سه شنبه درجمع  مدیران شهرداری یاسوج افزود:براین اساس  این مهم  به عنوان ماموریت ویژه درهمه زیرمجموعه شهرداری دردستور کار قرارگرفته و برکلیه بخش ها نظارت می شود.

وی اظهارداشت: ازبین بردن زمینه تخلف و نظارت برعملکرد ها مطابق قانون درشهرداری یاسوج ازجمله برنامه های مهم و محوری مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات است .

photo_2016-08-16_02-10-00

رییس بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری یاسوج گفت: عدم نظارت بر نیروهای زیرمجموعه توسط مدیران یکی ازمولفه هایی است که زمینه بروز هرنوع تخلف و سوء استفاده را فراهم می کند.

وی افزود: بااین حال با مدیرانی که به عملکرد پرسنل زیرمجموعه خود نظارت نداشته باشند برخورد می شود و تحت پیگرد قانونی قرارمی گیرند.

درویش گفت: همراهی و همکاری مردم نقش موثر و قابل توجی درازبین بردن زمینه های بروز فساد درمجموعه شهرداری دارد.

وی اظهارداشت: دراین همین راستا به منظور ثبت گزارشات و پاسخگویی به مشکلات شهروندان درحوزه های مختلف شهری سامانه تلفنی 137 اختصاص و راه اندازی شده است .

وی تاکیدکرد: رویکردشهرداری یاسوج درحوزه شهرسازی ،سیستمی کردن فعالیت ها به ویژه پرداخت الکترونیکی و غیرحضوری عوارض ها بوده که این امرزمینه بروز تخلف و فساد را ازبین می برد.

رییس بازرسی و رسیدگی به شکایت شهرداری یاسوج ازثبت کامل فعالیت ها درحوزه شهرسازی و سایرحوزه ها درسامانه الکترونیکی خبرداد و افزود: تمام فعالیت های مالی شهرداری یاسوج درسیستم جامع مالی ثبت و با تخلفات انجام شده برخورد می شود.

وی گفت: با این حال استفاده ازفناوری های نوین ارتباطی و ظرفیت گسترده فضای مجازی درحوزه فعالیت های نظارت و بازرسی کاربردی شده است .

وی تاکید کرد: مسوولان با جدیت و اهتمام ؛ برنیروی های زیرمجموعه نظارت کنند تا هیچگونه  قانون شکنی و ناهنجاری درشهرداری ایجاد نشود.

 درویش افزود: مدیران شهرداری باید درزمینه رعایت قوانین شهرداریها آموزش های لازم را به افراد شاغل دراین نهاد مردمی ارایه دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200443
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اهالی ارم گفت:

    جناب درویش لطفا تخلفات ساخت و ساز در ارم 15 را پیگیری کنید

دیدگاه شما