یکشنبه 24 مرداد 1395 - 22:49

کلاه نمدی نماها رشته ها را پنبه کردند؛ اتفاق تلخ سفر امروز روحانی به یاسوج

اسدالله عبدی در یادداشتی که در اختیار بویرنیوز قرار داد نوشت:
آنها که از شبکه دنا بیننده جلسه فعالان اقتصادی با هیئت دولت در یاسوج بودند شاهد اتفاقات تلخی بودند، قطع مکرر تصاویر توسط مدیران پخش شبکه دنا که نمی خواستند تصویری مخدوش از مردم مهمان نواز استان به کشور مخابره شود آنقدر شدید شد که احسان آزادی هم ناچار لب به اعتراض بگشاید و از نحوه انتخاب سخنرانانی که از خواندن یک برگ دستنوشته عاجزاند و لحظات ارزشمندی که باید صرف بیان مشکلات مردم میشد را بدل به فرصت سوزی خودخواهانه خود برای طرح مسائل شخصی کردند ابراز گلایه کند .
هرچند استان صف اول ما در جهاد و مبارزه و فداکاری و غیرت چزو گزینه های آخر صفر دولت قرار گرفت اما مردم ،سی امین سفر استانی دولت را برای او به سفری شیرین با استقبالی کم نظیر بدل کردند.
لرها و ترک ها استقبالی متفاوت از روحانی رقم زدند و برغم اینکه روحانی در اکثر سفر های استانی با اخلال در سخنرانی و اعتراض مردم نسبت به مشکلات مواجه میشد اما در یاسوج در برابر بزرگ منشی مردمان این دیار که هیچ گله ای از دیر آمدن دولت یا بیکاری عمیق و..نکردند و در عوض با صدای بلند روحانی دوستت داریم مخالفان دولتش را در فاصله 9 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری مایوس کردند تا روحانی در برابر این پاکدلی دست بر سینه بگذارد و در برابر طبع بلند مردم کرنش و تعظیم کند .
بعداظهر اما اتفاقات تلخی رقم خورد تا حماسه ای که طی صبح 24 مرداد مردم استان رقم زدند به سرعت توسط چند نفر به اصطلاح کارآفرین که به مدد وام های بانکی عنوان کارافرین را یدک می کشند در خاطر دولتمردان مخدوش شود و همه هم استانی ها را را نگران نماد مردمان دیارمان کند .
کلاه بویراحمدی و قشقایی امروز همه ایران را به یاد غیرت و حماسه آفرینی لرها و ترک های این دیار در طول تاریخ می اندازد. نمادی که در جریان استقبال پرشور از دولت در کنار چقه و زناره خوش درخشید و اصالت ایل های دنا نشین را در تکریم میهمان به رخ کشید.
بدون شک هیاهوی سفر دولت به فروکش خواهد نمود ، اما برای مانایی کلاه بویراحمدی و قشقایی ، این نماد های پرافتخار ما باید سر به گریبان مراقبه فرو بریم و در برابر چرایی رفتار عده ای معدود که پای ثابت همه تریبون ها هستند و هر مقامی که به استان آمده اند حتما به مجموعه تولیدی آنها بروند و پیگیر مشکلات شخصی آنها شوند.
کلاه نمدی نماهایی که خودخواهانه چوب حراج به داشته های مردم استان می زنند و رشته های آنها را پنبه می کنند باید تمهید شوند و در برابر نماد اخلاق و ادب و غیرت ما رفتار مسئولانه تری بروز دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200265
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عرفان گفت:

    یقینا درست میگی بویر….

  2. ناشناس گفت:

    پوس پیاز داخل سفرش نی

  3. کانمدی بی جنبه گفت:

    مقصر مسولین استان و نمایندگان هستند که ……………

  4. ناشناس گفت:

    خوب باید قطع میکدند دیگه
    کسی دیگه توی این استان نبود

  5. سید علی گفت:

    والا نونم چه نوشتی

  6. تیرتاجی گفت:

    چرا مسولان محترم در انتخاب سخنران به این مهمی ملاک را ……………قرار می دهند

  7. ناشناس گفت:

    تبریک به آقای استاندار ونمایندگان استان که این آخرین دسته گل مدیریتی شان در استان می باشد در تمام برنامه هایی که میهمان از خارج استان می آید مشابه این مسائل بوجود می آید حتی میهان……..

  8. اعتدال گفت:

    با سلام
    به وجود هیمن کلاه نمدی هاست که امثال شماها الان میتونند قلم به دست بگیرند و برای خودشون هر چی بخواهند بنویسند. کاش همه ی ماها همیشه در همه جای زندگی خود گذشته خود را یادآور شویم.

  9. زاگرس گفت:

    حالو ابرو استان بردن بااى کاراشو

  10. حامد گفت:

    نمیتونسی تو یه جمله خلاصه کنی چه وابیه اصلا

دیدگاه شما