دوشنبه 11 مرداد 1395 - 14:56

دلواپس جدید عزت بویراحمد

عزت برای کاسبان آن سودی نداشت و در عجبم که شگرد کهنه شده دوستان خود را به دست گرفته ای، یا خواب بوده ای یا روحیه مردم بویراحمد را نمیشناسی.

یکی از مخاطبان بویرنیوز متنی را پیرامون سخنان سعید نظری ارسال کرده که در ادامه می آید:

جناب آقای سعید نظری مرقومه شما را در سایت ها و فضاهای مجازی خواندم و هر چند برایم تازگی نداشت اما ذکر چند نکته خالی از لطف نییست.

ادبیات شما که شباهت زیادی به مراد شما جناب آقای ستار هدایت خواه در ایام انتخابات داشت، که قصد داشت با شاه کلید عزت مردم را بفریبد و البته هوشیاری و زیرکی مردم بویراحمد نتیجه ای عکس تصور آقایان پدید آورد.

هنوز هم تصویر شما در کنار آقای هدایت خواه در ستاد سعید جلیلی در انتخابات گذشته از ذهنم پاک نمی شود و تعجب بیشتر از آنکه گاهی در کنار سید باقر موسوی دیده می شوید و گاهی هم به قول خودتان به رسم خویشاوندی در کنار غلام محمد زارعی.

کاش مذهب و مسلک سیاسی شما را می دانستم تا راحتتر با شما سخنبگویم اما آنچه می دانم این است که نمد جنگلبان برایتان گشاد است چه آنکه عمکرد نامطلوب شما صدمات زیادی به منابع طبیعی شهرستان بویراحمد وارد نمود که در این مرقومه و در فضای رسانه مجال گفتنش نیست و آگاهان می دانند من چه می گویم.

حال که جلیلی رئیس جمهور نشد، با همان روابط فامیلی با جناب زارعی بر مسند منابع طبیعی نشستید و چون چند ماهی نتوانستید سر کار بروید و فرد دیگری بر این مسند نشست، به یکباره عزت از بویراحمد رفت و نگین از طایفه شما جدا شد!!

عزت برای کاسبان آن سودی نداشت و در عجبم که شگرد کهنه شده دوستان خود را به دست گرفته ای، یا خواب بوده ای یا روحیه مردم بویراحمد را نمیشناسی.

یک توصیه به شما دوست عزیز، هر چند باز هم ممکن است به مدد همین ارتباط فامیلی با زارعی بر مسندی بنشینی اما بدان با این شیوه های غیر اخلاقی شما عزت انسانی را حراج کرده اید و بیش از پیش چهره واقعی خود را نزد دوستان و بستگان نمایان ساخته اید.

سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=199118
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. واقع بین گفت:

    درود بر این متن پر از واقعیت

  2. ناشناس گفت:

    عالی بوداینهافقط منفعت طلب هستند

  3. لوداب گفت:

    احسنت

  4. رنجبر گفت:

    اميد است سلامتيت بدست ايد و چند صباي زندگي سايه ات بالاي سر زن و فرزندانت باشد. اخر نشستن در كنار س ه در ستاد س ج هم  پز دادن داشت كه عكسش را منتشر ميكني؟؟اميدم را نا اميد كردي جنگلبان سبز پوش!!!قامت بلوطهاي زاگرس در زمان مديريتت خم شد و دربغ از يك راهكار؟؟؟اخر مناظره با نماينده مردم چه سودي به حال ما داره؟؟جناب سبز پوش ضعف هاي مديريتيت را پشت واژه گان درشت مقاله ات قايم كردي؟؟؟دوست دارم به سوالاتم پاسخ دهي!!!! يك طبيعت دوست كه از عملكرد خيلي از شما سبز پوشان گله مندم.جناب سبز پوش در زمان مديريتت با چشمانم ديدم كاركنانت با افتابه اتش سوزي رو ميخوان مهار كنند و اين مطلب هميشه در ذهنم ماند تا به امروز كه فهميدم حرفهايت درشت است اعمالت كوچك!!! خدا به راه راست هدايتت كند. كم گوي و گزيده گوي چون  در /// تا ز اندك تو جهان شود پر.

  5. ناشناس گفت:

    نمیدونم ولی خیلی مودبانه بود

  6. همشهری گفت:

    خیلی جالب و دقیق 

  7. کارگر گفت:

    کاش افکار وارزوهای ما اونقد بزرگ بشه که وقتی بخاطر مریضی و نبودن در حوزه مدیریتی کس دیگه سکان مدیریتی را عهده میشه از زمین وزمان شاکی نباشیم دوست عزیز انتظار داشتی ی مجموعه بدون مدیر بماند تا سرکار بتونی دوران نقاهت را طی کنی وبعد بیای جنگلهای سوخته را تحویل بگیری متاسفم برا هدایتخواه که امثال شما دورخودش جمع میکنه عزت بویراحمد با پرونده سازان به بویراحمد برنمیگرده برا یکبارحتی یک نفر شاکی زارع نبوده که براش مشکل درست کرده زارع بخاطر کارهای نکرده محبوب مردم شده. 

  8. ناشناس گفت:

    احسنت

  9. جنترمن گفت:

    جناب نظری خدا به راه راست هدایتت کنه نه راه جبهه پایداری در عجبم از شما

  10. ناشناس گفت:

    احسنت

    …….

  11. هم وطن گفت:

    جناب نظری وقتی ماتونستیم واقعیت هارابپذیریم ودیگران راتحمل کنیم انوقت حرف وچهرمان خریداردارد چند چهره گی شابسته حداقل خانواده شمانبایدباشد واقعا شایسته نیست درمنزل باشی ودراتاق  مدیریتت قفل 

  12. بویراحمد گفت:

    جناب نظری ما نفهمیدیم شما اخرش با کی هستین هر روز یه سمت اخه سید باقر و‌اقای هدایتخواه چه وجه تشابهی دارند مگه میشه ‌

  13. ممدو گفت:

    درود بر ایل سترگ نگین تاجی /جناب نظری حزیون میگه خدا انشاالله شفاش بده

  14. بیطرف گفت:

    من در این در عجبم که امثال اقای نظری کاشکه در جامعه نبودن تا جامعه سالمی داشتیم برای یک مرد خیلی سخته که شاخه پرونی کنه وای به حال این ملت که اگه اکثر مدیران این مملکت چنین باشن فاتحه مملکت باید بخوانیم

  15. مسعود گفت:

    فقط احسنت بر این متن من دیگه حرفی ندارم

  16. سجاد گفت:

    واقعا متاسفم جناب نظري.نگهبان بلوط سبز.

  17. ناشناس گفت:

    نظری نه چپیه نه راسیه منتظره پست سازمانیه

  18. علي گفت:

    سلام آقاي نظري
    نون ونرخ روز ايخري خداانشاء الله شفات بده

  19. دنا گفت:

    تو وامثال تو کجا که در مورد هدایتخواه اظهار نظر کنی  بد گویی از دیگران و صحبت از عزت و مردانگی الهم اهدنا صراط المستقیم

  20. داریوش گفت:

    متن جالب و حقیقتی غیر انکار بیان شد.احسنت بر نگارنده

  21. ایمان گفت:

    متنی شیوا-خلاصه -زیبا-واقعی و بدون تعارف و حاشیه پردازی بود

  22. ياسوج گفت:

    اقاي نظري اول و اخر بايد بين همين فاميل زندگي كني خودت رو خراب كن 

دیدگاه شما