چهارشنبه 16 تیر 1395 - 13:17

زمزمه جایگزنی یکی از عوامل استخدام های بحث برانگیز جهاد کشاورزی بجای گوهرگانی/ حق جوانان بیکار چه می شود؟

گروه اجتماعی – روز گذشته یکی از سایت های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفتن جعفر گوهرگانی از سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و انتقال وی تهران خبر داد.

به گزارش «بویر نیوز»، در همین حال شنیده می شود یکی از معاونین وی از چندی قبل تحرکاتی برای رسیدن به صندلی گوهرگانی را آغاز کرده است و برخی گمانه ها نیز از احتمال ضعیف جایگزینی وی وجود دارد.

این معاون گوهرگانی که نقش پررنگی در استخدام های حاشیه برانگیز جهادکشاورزی استان داشت و برخی از اقوام و بستگان نزدیک وی براحتی استخدام شدند، گویا فعالیت های ویژه ای برای رسیدن به ریاست جهاد کشاورزی استان آغاز کرده است.

درباره استخدام های شائبه برانگیز سازمان جهاد کشاورزی که پیشتر مطالب زیادی در «بویر نیوز» منتشر شد، گفتنی است؛ سازمان جهاد کشاورزی استان ابتدا تعدادی نیرو بدون طی مراحل قانونی استخدام کرد که با افشاگری و انتقاد «بویر نیوز» همراه بود و بازس کل وقت جناب آقای کرمی که هم اکنون دادستان هستند با جدیت وارد عمل شد و جلوی این پروسه را گرفت و سپس آزمونی برگزار شد که آگهی آن در سکوت خبری منتشر شد و بازهم «بویر نیوز» در این باره و ابهامات زیاد آگهی اطلاع رسانی کرد و سپس آزمونی با حواشی بسیار برگزار شد و در کمال ناباوری بسیاری از همان افراد قبلی در آزمون پذیرفته شدند!

حال این سوال مطرح است؛ که تکلیف این استخدام ها و عوامل دخیل در آن چه می شود که امیدواریم سازمان بازرسی و دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد ماجرا شود و در این باره روشنگری کنند.

موضوع مهمتر اینکه اگر استاندار و سایر مسئولان ذیربط اجازه جایگزینی یکی از متهمان اصلی پرونده های استخدامی شائبه دار را دهند، دیگر نباید به تدبیر دولت یازدهم امیدی بست و زمینه دلسردی و نومیدی جوانان این استان که حقشان پایمال شده است، بیش از همیشه مهیا می شود.

باید منتظر دید که اولا آیا با عوامل این ماجرا برخورد قانونی خواهد شد یا خیر و در ثانی آیا یکی از عوامل این موضوع بجای برخورد شاهد ارتقا خواهد بود یا خیر…!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196611
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جهادی گفت:

    این فرد به درد دربون اداره هم نمیخوره چ برسه به رییس

  2. فرهاد گفت:

    استخدام کمیسیون چند نفره بوده و ایشان ادم عدالت مند است و خودش که تصمیم گیرنده نبوده

  3. علي گفت:

    فردا معاون اين اقا هم بيا گوشش تو دست اقاي گوهرگانی و باز هم همون داستان ادامه داره. از استاندار و دادستان محترم تقاضامنديم جلوي اين كار را بگيرند. چون دارند حق جوانان با ارزش ديگه را پايمال مي كنند. اقاي دادستان صداي ما هر چي بلند باشه به جايي نمي رسه پس عاجزانه و پدرانه از شما تقاضامنديم جلوي اين بي عدالتي را بگيربد

  4. صبح سحر گفت:

    ایشان اینقدر آدم ضعیف و ناسیونالیستی بوده که وقتی خانم شجاعی در کما بود میخواست یک بار دیگه یکی از همشهریان خودش وحید محمدی تبار رو جایگزین ایشان کند و با فشاری که به اعضای شورای نظام مهندسی کشاورزی آورد ولی فردی پاک ولایق و زیر بار نرو بنام مهندس صادق باقرنیا که ریس مرکز جهاد کشاورزی دشتروم بود مردانه ومثل یک شیر جواب رد به ایشان داده و حتی گفته بود که اگر نماینده گچساران هم به من رو بزند حاضر به چنین کاری نیستم وگوهرگانی که فکر این جواب رو نمی کرد در اقدامی خصمانه که آقای باقرنیا خارج از استان بوده حکم ریس مرکزی ایشان رو لغو ویکی از پرسنل دیگر اون اداره رو جایگزین ایشان کرد ، واقعا ناراحت کننده است که مدیر کلی چنین تفکراتی دارد ولی بنازم به جسارت و مردانگی صادق باقرنیا ،
    چه یک مرد جنگی چه یک دشت مرد

دیدگاه شما