دوشنبه 14 تیر 1395 - 22:08

دلیل عدم توسعه صنعت کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

جبار کیانی‌پور امروز در سیزدهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات این کارگروه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هیچ کدام به نتیجه نمی‌رسد و آمار سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص اجرایی کردن مصوبات ناصحیح است.

به گزارش بویرنیوز؛ جبار کیانی‌پور امروز در سیزدهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات این کارگروه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هیچ کدام به نتیجه نمی‌رسد و آمار سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص اجرایی کردن مصوبات ناصحیح است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین جلسات را در سطح کشور برگزار می‌کند اما این جلسات خروجی خوبی ندارد.

وی ادامه داد: دبیرخانه ستاد اقدامات و تلاش‌های زیادی برای برگزاری جلسات انجام می‌دهد بعد گفته می‌شود بانک‌ها مصوبات را اجرایی کنند در حالی که مدیران و اعضای کارگروه باید پیگیر مصوبات باشند.

این مسؤول از سنگ‌اندازی‌ بانک‌ها برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی انتقاد کرد و گفت: با رئیس بانک صنعت و معدن کشور در تهران جلسه‌ گذاشتم و قرار شد مشکلی در استان حل شود اما این مشکل در بانک صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد حل نشد.

کیانی‌پور با بیان اینکه رویکرد ستاد تسهیل باید از ستادهای قبلی بیشتر و بهتر شود، افزود: از اختیارات حاکمی برای اجرای یک طرح که همه در راستای اشتغال‌زائی است استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج اضافه کرد: در حال حاضر عملی کردن اقتصاد مقاومتی مسئله مهم کشور و استان است و مدیران باید برای عملی کردن این شعار نیز تلاش جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: هر هفته مشکلات چهار طرح و واحد تولیدی در کارگروهی که به ریاست اتاق بازرگانی، و با حضور صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، شهرک‌های صنعتی و کارشناسان اقتصادی استاندار تشکیل می‌شود بررسی و در صورت به نتیجه نرسیدن مصوبات طرح به استانداری اعلام شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل مشکلاتی که دارند به فروش می‌روند، خاطرنشان کرد: به جای اینکه به فکر فروش واحدهای صنعتی و تولیدی باشیم باید به فکر توسعه صنعت باشیم که در این خصوص باید ساختار مدیریتی تغییر کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196490
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما