دوشنبه 24 خرداد 1395 - 2:35

آیا 1300 نفر در کهگیلویه و بویراحمد استخدام می شوند؟

در دولت احمدی نژاد طرحی برای استخدام گسترده در تمام ادارات و سازمان ها به عنوان طرح مهرآفرین صورت گرفت.

گروه اقتصادی – در دولت احمدی نژاد طرحی برای استخدام گسترده در تمام ادارات و سازمان ها به عنوان طرح مهرآفرین صورت گرفت.

به گزارش «بویر نیوز»، ابتدا سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از آن طرح 1500 نفر اعلام شد و البته بعدها به 1300 نفر کاهش یافت.

با روی کارآمدن دولت روحانی و البته با گذشت نزدیک به سه سال از مصوبه طرح مهرآفرین، دولت یازدهم این مصوبه را ملغی کرد و در این میان استان کهگیلویه و بویراحمد جز معدود استان هایی بود که نتوانسته بود مجوزهای این طرح را جذب کنند و شرایط لازم را برای استخدام ها فراهم آورد.

سال گذشته «بویر نیوز» در چندین مقطع به این موضوع پرداخت و با واکنش های متعددی از سوی برخی مسئولین فعلی و گذشته همراه بود.

باری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مصاحبه کرد و این موضوع را ناشی از کوتاهی مدیران سابق عنوان کرد و بار دیگر معاون اسبق آمارهای معاون فعلی را اشتباه عنوان کرد و تقصیر را به خودش بازگرداند.

علیرغم اینکه چندین بار واکنش های متعددی از سوی مسئولین وقت و فعلی در رسانه ها منتشر شد اما بالاخره هیچ خبری از نتیجه این مصاحبه ها نشد و گویا این حق کهگیلویه و بویراحمد ضایع شد.

در همه مصاحبه فقط یکبار حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت استان به پیگیری های جدی برای تبدیل وضعیت ۵۱۰ نفر از کارمندان قراردای به پیمانی و رسمی اشاره و خاطر نشان کرد: در طرح مهرآفرین در دولت قبل سهمیه استخدام بالغ بر ۱۳۰۰ نفری به استان داده شد که متاسفانه جذب نشد و هم اکنون سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد در مکاتبه ای ۹۰۰ شغل بلاتصدی را به سازمان مدیریت کشور اعلام کرده که امیدواریم سیاست دولت بر استخدام جدید باشد و بتوانیم از این ظرفیت برای استان به خوبی استفاده کنیم.

حال با توجه به اینکه هیئت دولت تاکنون به همه استان ها سفر کرده است و شنیده می شود که بزودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند، بنظر می رسد احقاق این حق با توجه به بالاترین نرخ بیکاری که متعلق به استان است و مشکلات برخی ادارات در بحث نیروی انسانی، بنظر می رسد این موضوع می تواند مهمترین خواسته مسئولان استانی از هیئت دولت باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=194581
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مجید گفت:

    تا وقتی این تا دولت تدبیر و امید روی کار است ما همچنان نا امید زنده میمانیم کجایی احمدی نژاد..،!

  2. za گفت:

    سلام، به عنوان یک جوان بیکار فقط میتونم تقدیر و تشکر کنم از پایگاه اطلاع رسانی بویر نیوز، و خواهشمندم پیگیر این طرح باشید تا به نتیجه برسد چون تمام استان این طرح رو بخوبی اجرایی کردن

  3. شهروند دلسوز گفت:

    احسنتم بر سایت بویر نیوز خواهشن پیگیری نمایید

  4. امین گفت:

    واقعا مسئولین در این استان چه اصلاح طلب چه اصولگرا بسیار ترسو هستند، فکر کنم شاید تنها استانی که این سهمیه مهم استخدامی از آن دریغ شد استان مظلوم . جوانان بدبخت این منطقه بودند واقعا جای تاسف داره، مسوولانی که حاضرند به هر قیمتی روی صندلی بمانند  ولو به قیمت نابودی استان، در ضمن واقعا از سایت بویرنیوز بسیار ممنونم که پیگیر این موضوع شد، ترا خدا اگه هیئت دولت به استان سفر داشت این موضوع را خودتون پیگیری کنید 

دیدگاه شما