چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 23:44

جابجایی ساختمان دو اداره کل استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج (+تشریح آدرس های جدید)

روابط عمومی راه و شهرسازی استان با ارسال پیامی به تشریح وضعیت قرارگیری مدیریت های این اداره کل در ساختمان های جدید پرداخت.

گروه اجتماعی – با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بازپس گیری ساختمان سابق سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد که در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته بود، از مدت ها قبل کلید زده شد.

به گزارش «بویر نیوز»، پس از گذشت مدتی از شروع این فرآیند، ساختمان سازمان مدیریت به این سازمان بازپس داده شد و اداره کل راه و شهرسازی به ساختمانی که در اختیار سازمان مدیریت بود و همچنین یک ساختمان جدید انتقال داده شد.

سردرگمی ارباب رجوع این دو سازمان باعث شد تا روابط عمومی راه و شهرسازی استان با ارسال پیامی به تشریح وضعیت قرارگیری مدیریت های این اداره کل در ساختمان های جدید بپردازد.

بر اساس این گزارش؛ هم اکنون مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیریت توسعه و منابع و انسانی و مدیریت حراست در ساختمان شماره 1 واقع در فلکه عقاب، انتهای بوستان سعدی؛ ساختمان سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی (ساختمان شماره 2 استانداری) مستقر هستند.

 مدیریت ساخت و توسعه راهها، مدیریت فنی و اجرایی و مدیریت شهرسازی و معماری در ساختمان شماره 2 و مدیریت راهداری نیز در ساختمان شماره 3 واقع در میدان جهاد خیابان راهدار آماده ارائه خدمات به ارباب رجوع محترم هستند.

همچنین مدیریت مسکن و مدیریت املاک و حقوقی نیز در ساختمان شماره 4 واقع در بلوار بویراحمد حدفاصل کاشانی 1 و 2 جنب ساختمان آپادانا، اسکان یافته اند.

گفتنی است؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز هم اکنون در ساختمان سابق اداره کل راه و شهرسازی واقع در انتهای بلوار بویراحمد شهر یاسوج قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=194091
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما