دوشنبه 10 خرداد 1395 - 21:25

مناطق حومه یاسوج کی آسفالت میشود؟/ تذکر شهردار به دستگاه های خدمات رسان مرکز استان! (+تصاویر)

بهسازی و آسفالت 85 هزار مترمربع از معابر خاکی شهر یاسوج در قالب فاز اول آسفالت شهر یاسوج در سال جدید انجام و عملیات زیرسازی و اجرای فاز دوم این طرح بدون وقفه زمانی ادامه می یابد.

به گزارش بویرنیوز، بهسازی و آسفالت 85 هزار مترمربع از معابر خاکی شهر یاسوج در قالب فاز اول آسفالت شهر یاسوج در سال جدید انجام و عملیات زیرسازی و اجرای فاز دوم این طرح بدون وقفه زمانی ادامه می یابد.

در همین راستا مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری یاسوج با اشاره به انجام فاز اول بهسازی معابر شهر یاسوج گفت: فاز اول این طرح از تاریخ 15 اردیبهشت آغاز شد که در این طرح معابر خاکی شهرک جهاد، شهرک امام علی(ع)، منطقه شرف‌آباد و بلوار قرنی در مدت زمان کمتر از یک ماه بهسازی و آسفالت شدند.
photo_2016-05-30_21-47-55
محسن رضایی تصریح کرد: تاکنون 85 درصد از عملیات بهسازی معابر در فاز اول انجام شده و علت اینکه نتوانستیم کار را به صورت 100 درصدی انجام دهیم وجود معارضات اجتماعی است.

وی با بیان این که معارضات اجتماعی در برخی از کوچه‌های و معابر شهر یاسوج وجود دارد و همین عامل مانع ادامه کار به وسیله ماموران شهرداری شده تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آسفالت تمامی معابر خاکی سطح شهر یاسوج و خیابان‌هایی که مشکلات و معارضات اجتماعی نداشته باشند انجام می‌شود.

رضایی ادامه داد: پیش‌بینی ما در فاز اول، بهسازی و آسفالت 160 هزار مترمربع بود اما به دلیل به وجود آمدن معارضات اجتماعی تاکنون 85 هزار مترمربع از معابر آسفالت شده که امیدواریم ظرف هفته آینده به هدف پیش‌بینی شده برسیم.
photo_2016-05-30_21-47-43
وی با بیان اینکه بهسازی معابر سطح شهر یاسوج در دو فاز انجام می‌شود، افزود: فاز اول این طرح بهسازی و آسفالت معابر خاکی است که این کار به صورت 100 درصدی و طبق طرح تفضیلی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری با بیان این که در فاز دوم اجرای این طرح، عملیات روکش معابر مرکز شهر در دستور کار است از مردم خواست نهایت همکاری را با مأموران شهرداری یاسوج داشته باشند.
photo_2016-05-30_21-47-58
در همین راستا شهردار یاسوج با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج برخی پروژه‌ها که اعتبار آنها ناچیز و کم بود را به سمت درآمد‌زایی بردند و در این زمینه موفق عمل کردند.

محمدعلی جاوید با بیان اینکه امسال با هدف کاهش هزینه‌ها و اجرایی شدن عملیات پروژه‌ها شهرداری نشستی برگزار شد افزود: طی این جلسه اجرای برخی از این پروژه‌ها در اختیار سازمان عمران شهرداری یاسوج قرار گرفت و یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که امسال کلید خورد پروژه بهسازی معابر سطح شهر یاسوج بود.
photo_2016-05-30_21-47-36
وی تصریح کرد: بلوار قرنی، شهرک جهاد، شهرک امام علی، و محدوده شرف‌آباد مناطقی هستند که تحت پوشش بهسازی و آسفالت شهرداری یاسوج قرار گرفتند.

شهردار یاسوج با بیان این ‌که بهسازی و آسفالت خیابان‌های خاکی اولویت مهم شهرداری یاسوج است، گفت: با اقدامات انجام گرفته در کمترین زمان این پروژه به پایان می‌رسد.

وی با بیان این که دستگاه‌های مورد نیاز برای آسفالت خیابان‌های شهر خریداری شده و خوشبختانه در این زمینه مشکل و کمبودی نداریم خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج در سال 93 به دستگاه‌های حفار اعلام کرد که به مدت ده سال مجوز حفاری به آنها داده نمی‌شود و هم‌اکنون واحد حفاری شهرداری به طور مرتب از خیابان‌ها شهر بازدید و در صورت مشاهده با حفاری‌های غیرقانونی برخورد می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=193152
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    مندوده شرف آباد اسفالت نشده .

  2. ناشناس گفت:

    با سلام خیابان گلزار هفت زیرتل رااسفالت کنید متشکر

  3. امیررضا گفت:

    باسلام اواخر خیابان کوی ازادگان منتهی به شهرک میلاد یه مقدار ضعیفی ونامساعد اسفالتی هم که خودش داشت حدود دوهفته پیش توسط یه دستگاه لودرمربوط به شهرداری یه صبح تاظهر کنده کاری شده وتبدیل به یه جاده خاکی پراز سنگ چاله چوله شده ولی کسی دیگه سراغش نیامده اگه امکان داره یکی دلیلش را برای ما بفرماید

  4. یا حق گفت:

    لطفا ک.چه های اکبرآباد را هم اسفالت کنید

  5. علی گفت:

    با سلام کاش جناب شهردار یه سری به انتهای ابوذر 7 می زد و وضعیت اسفناک خکوچه و انتهای خیابان در دره آب ریز را میدید …………………..بعد به روستاها و دیگر مکانها برای آسفالت اقدام میکرد …………..

  6. همکار گفت:

    احسنت و دست مریزاد به پرسنل زحمتکش سازمان عمران. واقعا بعد از استقلال سازمان تحول شگرفی در کار های زیربنایی شهرداری به وجود آمده است

  7. شرف آباد گفت:

    جناب آقای شهردار با سلام ، نزدیک به دوهفته است که خیابان شهید نیک پی واقع در کوی آزادگان شرف آباد کنده کاری شده و گرد و خاک موجود اسایش را ازمردم سلب نموده و تاکنون هیچ اقدامی نگردیده لطفا پیگیری فرمایید

  8. ساكن شرف اياد گفت:

    دكتر جاويد وايقعا ايول داري

  9. اقبال گفت:

    با سلام .اگه میشه قبل از اسفالت کردن جداول کوچه ها نصب بشه بعد اسفالت کنید ..

  10. نجف آباد گفت:

    شهردار محترم نیم نگاهی به خیابان ها وکوچه های
    خاکی وبدون جدول نجف آباد که بدون توجه به طرح تفضیلی وبراساس روابط فامیلی و گاها بدون پروانه ساخت در حال شکل گیری هستند داشته باشند و اجرای جدول کشی وآسفالت رابراساس طرح تفضیلی عملی نمایندوبر حوزه شهرسازی نظارت بیشتری داشته باشند چرا که برخی ساخت وسازهای بدون پروانه در حال تعرض به حریم خیابان ها وکوچه ها هستند وعوامل شهرداری وبویژه حوزه شهرسازی با خاطیان برخورد نمی کند که جای بسی تعجب است

  11. بلکو گفت:

    بلکو چی شد دروغ گفتن کافیه

دیدگاه شما