پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 16:54

اقدام بزرگ دکتر رستمی در دانشگاه پیام نور

در بازدید اخیر وزیر علوم از دانشگاه پیام نور نیز این موضوع از مطالبات دکتر رستمی از وزیر علوم بود.

گروه دانشگاه – یکی از دغدغه های اصلی اعضای علمی دانشگاه پیام نور در مسیر حل شدن قرار گرفت.

به گزارش بویرنیوز، سایت عصرامید نوشت، رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور از آغاز تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی پیمانی مشروط به پیمانی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات چهل و ششمین نشست عادی هیات امنای دانشگاه و همچنین تشکیل کارگروه ویژه به مسئولیت معاونت آموزشی، پرونده تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی پیمانی مشروط در دستور کار هیات اجرایی جذب قرار گرفته است.

، دکتر طالشی افزود: در مرحله اول، فرایند صلاحیت ۲۶۵ نفر از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد آغاز شده و از طریق دعوت به مصاحبه توسط بخش های علمی در حال انجام است.
وی اظهار داشت: پرونده های دیگر نیز به تدریج در دستور کارگروه ویژه تبدیل وضعیت استخدامی پیمانی و هیات اجرایی قرار گرفته و بررسی خواهد شد.

9db6b8007a

به گزارش عصرامید، یکی از بزرگترین مشکلات دانشگاه پیام نور موضوع اعضای علمی با شرایط پیمانی مشروط بود که بارها شاهد تجمع برخی از اعضای علمی در مقابل مجلس، وزارت علوم و دانشگاه پیام نور بودیم و دستاویزی برای تخریب دانشگاه پیام نور و دولت تدبیر و امید را نیز فراهم آورده بود.

در بازدید اخیر وزیر علوم از دانشگاه پیام نور نیز این موضوع از مطالبات دکتر رستمی از وزیر علوم بود.

خبر آغاز تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی پیمانی مشروط به پیمانی موجی از خوشحالی را در میان اعضای علمی دانشگاه پیام نور و خانواده های انها ایجاد کرده است.

بی تردید تجارب ارزشمند و ارتباطات گسترده دکتر رستمی و عملکرد درخشان ایشان در مدت کوتاه حضور خود در پیام نور، امیدها را برای حل مشکلات این دانشگاه و ارتقای ان در سطح و جایگاه اصلی خود افزایش داده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191769
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما