پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 0:16

بازدید خادمی از طرح‌های عمرانی شهرداری یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و شهردار یاسوج از طرح‌های عمرانی شهری در یاسوج بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و شهردار یاسوج از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج بازدید کردند.

در این بازدید یک ساعته استاندار به همراه این مسؤولان و البته خبرنگاران با حضور در محل پارک آبشار و همچنین پروژه پارک چشمه نباتی و پروژه جدید پارکینگ در محل ورزشگاه تختی این شهر از روند اجرای پروژه‌ها بازدید به عمل آوردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان این که شهر یاسوج متعلق به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: این شهر مرکز استان است و همه مردم از مناطق مختلف با این شهر سر و کار دارند بنابراین لازم است تا زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌دهی به مردم استان در شهر یاسوج فراهم شود.

وی با قدردانی از تلاش همه مسؤولان استان و به خصوص شهرداری که با همه کمی اعتبارات به فکر توسعه زیرساخت‌ها در این شهر هستند، افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم برای توسعه زیرساخت‌ها ورود گردشگران به شهر است که در فصول مختلف سال به خصوص تابستان جمعیتی زیاد از گردشگر و مسافر به این شهر سفر می‌کنند لذا می‌طلبد زیرساخت‌ها برای پذیرایی از این تعداد مسافر و گردشگر فراهم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پر درآمد و بدون آلایندگی نام برد و گفت: استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران می‌تواند مسیر و مقصد خوبی برای حضور گردشگران از همه نقاط کشور به خصوص مناطق جنوبی به استان و به ویژه در فصل تابستان به شهر یاسوج باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191699
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما